پیروزی سایپا و چادرملو در لیگ آزادگان
پیروزی سایپا و چادرملو در لیگ آزادگان

لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز (شنبه) فعالیت خود در هفته هفتم را آغاز کرد؛ آن‌هم در شرایطی‌که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، مسابقات هفته هفتم امروز (شنبه) شروع به کار کرده و فردا (یکشنبه) به پایان کار خود می‌رسد. در روز نخست هفته هفتم، مسابقات مهمی در تقویم رقابت‌ها گنجانده شده […]

- پیروزی سایپا و چادرملو در لیگ آزادگان

لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز (شنبه) فعالیت خود در هفته هفتم را آغاز کرد؛ آن‌هم در شرایطی‌که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، مسابقات هفته هفتم امروز (شنبه) شروع به کار کرده و فردا (یکشنبه) به پایان کار خود می‌رسد. در روز نخست هفته هفتم، مسابقات مهمی در تقویم رقابت‌ها گنجانده شده بود که در مهم‌ترین تقابل، تیم‌های مس سونگون ورزقان و چادرملوی اردکان به مصاف هم رفتند. سایپا تهران و آریو اسلامشهر برگزارکننده دیگر تقابل حساس امروز بودند و مصاف تیم‌های پارس جنوبی و شهر راز شیراز هم از جمله دیگر مسابقات مهم هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران بود که امروز به انجام رسید.

نمایش درخشان خودروسازان برای تثبیت صدرنشینی

سایپایی‌ها بعد از شکست غیرمنتظره هفته گذشته مقابل خلیج فارس ماهشهر، برای تثبیت صدرنشینی‌شان در لیگ آزادگان به دنبال آن بودند تا بتوانند مقابل آریو اسلامشهر به پیروزی برسند و در نقطه مقابل، بازیکنان آریو امیدوار بودند که با شکست دادن سایپا بتوانند مجدداً خود را به کورس تیم‌های بالای جدول اضافه کند. شاگردان مهدی حسینی‌نسب موفق شدند در روز درخشش فردین نجفی و دبل گلزنی او و درخشش سعید کریمی، بردی ۳ بر صفر را برابر تیمِ تحت هدایت جواد زرینچه به‌دست آورند تا همچنان به عنوان مدعی نخست صعود به لیگ برتر صدر جدول لیگ آزادگان را در اختیار داشته باشند.

روز‌های خوب چادرملو و شرایط بحرانی در ورزقان!

مس سونگون ورزقان و چادرملو اردکان برگزارکننده مهم‌ترین تقابل هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران بودند که مسی‌ها برای بازگشت به کورس صدرنشینی، بعد از ۲ شکست پیاپی در اندیشه کسب ۳ امتیاز خانگی بودند و در آن‌سوی میدان، چادرملو با هدایت سعید اخباری در اندیشه کسب پنجمین برد فصل بود. شاگردان اخباری در همان نیمه نخست با گلزنی رضا محمودآبادی توانستند به خواسته خود برسند و در نیمه دوم از اندوخته یک‌گله خود حراست کردند تا با ثبت سومین شکست پیاپی مس سونگون در فصل جدید لیگ آزادگان، همچنان خود را در قامت یک تیم مدعی صعود به لیگ برتر نشان بدهند.

از برد ارزشمند شهر راز در جم تا برد حیاتی شاگردان قربانی

شاگردان ستار زارع در تیم شهر راز شیراز برای تثبیت جایگاه خود در کورس مدعیان به دنبال کسب پیروزی برابر پارس جنوبی جم بودند که به خواسته خود رسیدند و در روزی‌که کیخسرو سیاهپور به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، ۳ امتیاز به حساب تیم شیرازی واریز شد. نفت‌وگاز گچساران با هدایت پیروز قربانی در دیگر مسابقه مهم هفته هفتم، موفق شد بردی یک‌گله را مقابل مس شهربابک جشن بگیرد. در سایر دیدارها، داماش گیلان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد خلیج فارس ماهشهر گذشت و نبرد تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال ملاثانی هم با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران فردا (یکشنبه) به نقطه پایان کار خود می‌رسد که در مهم‌ترین مسابقه، تیم‌های مس کرمان و خیبر خرم‌آباد برابر هم صف‌آرایی می‌کنند. در دیگر دیدارها، فجرسپاسی شیراز میزبان شهرداری آستارا است و خوشه‌طلایی ساوه هم باید به مصاف دریای کاسپین بابل برود. در پایان مسابقات امروز، سایپا تهران با ۱۶ امتیاز و تفاضل ۸+ در صدر جدول باقی ماند و چادرملو اردکان هم با ۱۶ امتیاز و تفاضل ۴+ در تعقیب این تیم است. تیم‌های خیبر خرم‌آباد، فجرسپاسی شیراز، شهر راز شیراز، مس سونگون ورزقان و نفت‌وگاز گچساران تیم‌های ۱۲ امتیازی جدول رده‌بندی لیگ آزادگان هستند که هنوز خیبر خرم‌آباد و فجرسپاسی شیراز مسابقه هفتم خود را در فصل جدید انجام نداده‌اند.

نتایج هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران

شنبه بیست‌ودوم مهرماه

سایپا تهران ۳-۰ آریو اسلامشهر

مس سونگون ورزقان ۰-۱ چادرملو اردکان

پارس جنوبی جم ۰-۱ شهر راز شیراز

نفت‌وگاز گچساران ۱-۰ مس شهربابک

داماش گیلان ۳-۲ خلیج فارس ماهشهر

نفت مسجدسلیمان ۲-۲ استقلال ملاثانی

برنامه ادامه دیدار‌های هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران

یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه

خوشه‌طلایی ساوه – دریای کاسپین بابل (ساعت ۱۶)

فجرسپاسی شیراز – شهرداری آستارا (ساعت ۱۶)

مس کرمان – خیبر خرم‌آباد (ساعت ۱۶:۳۰)

باشگاه خبرنگاران