جوجه‌ تیغی مرد گرگانی را به اعماق چاه انداخت!
جوجه‌ تیغی مرد گرگانی را به اعماق چاه انداخت!

همشهری آنلاین نوشت: چاه حدود ۲۵متر عمق داشت و محل حادثه جایی بود که آتش‌نشانان باید بخشی از مسیر را پیاده تا آنجا طی و تجهیزات امدادی را با خود حمل می‌کردند. وقتی آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، معلوم شد که مرد میانسال آن شب برای شکار جوجه‌تیغی به محل حادثه رفته بوده اما مورد […]

- جوجه‌ تیغی مرد گرگانی را به اعماق چاه انداخت!

همشهری آنلاین نوشت: چاه حدود ۲۵متر عمق داشت و محل حادثه جایی بود که آتش‌نشانان باید بخشی از مسیر را پیاده تا آنجا طی و تجهیزات امدادی را با خود حمل می‌کردند.

وقتی آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، معلوم شد که مرد میانسال آن شب برای شکار جوجه‌تیغی به محل حادثه رفته بوده اما مورد حمله سگ‌ها قرار گرفته و هنگام فرار به داخل چاه سقوط کرده است. دراین شرایط عملیات نجات آغاز و آتش‌نشانان موفق شدند پس از چند ساعت تلاش، او را از اعماق چاه بیرون بکشند و جانش را نجات دهند.

فرید محمد رضایی، یکی از اهالی روستا که شاهد این حادثه بود گفت: ساعتی قبل از این حادثه، ۲نفر را دیدم که می‌گفتند قصد دارند برای تله‌گذاری و شکار جوجه‌تیغی به زمین‌های اطراف روستا بروند. در آن حوالی یک چاه خیلی قدیمی بود و چون کمتر کسی در طول سال مسیرش به آن‌طرف می‌افتاد، همانطور رها شده بود. ظاهرا شکارچیان جوجه‌تیغی بدون اجازه وارد محدوده‌ای شده اند که نباید می‌رفتند و همین باعث شده بود که چند سگ به آنها حمله کنند که موقع فرار یکی‌شان داخل چاه افتاده بود.
وی ادامه داد: وقتی نفر دوم خودش را به من رساند و از ماجرا باخبر شدم، خودم را به دهانه چاه رساندم. آن محدوده پستی و بلندی زیادی دارد و به زحمت به آنجا رفتم و فهمیدم که فردی که داخل چاه افتاده زنده است. بلافاصله به دهیار روستا و پس از آن به آتش‌نشانی زنگ زدم و خوشبختانه با کمک آنها، مرد میانسال زنده از چاه بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل شد.
مرد میانسال از ناحیه گردن و پا آسیب دیده بود که به بیمارستان منتقل شد.

منبع: اطلاعات انلاین