علی سامره سرپرست استقلال درباره شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال نتایج خوبی کسب کرده است. هرچند در برخی از پست‌ها هنوز با کمبودهایی مواجه هستیم و باید تلاش کنیم تا نیم‌فصل تیم کاملتر شود. به نظرم استقلال توانسته در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج بسیار خوبی را کسب کند و باید تلاش کنیم این روند […]

- گلایه غیرمستقیم سرپرست استقلال از داوری‌ بازی‌های پرسپولیس/ عده‌ای احساس وظیفه می‌کنند که به یک تیم خاص امتیاز بدهند

علی سامره سرپرست استقلال درباره شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال نتایج خوبی کسب کرده است. هرچند در برخی از پست‌ها هنوز با کمبودهایی مواجه هستیم و باید تلاش کنیم تا نیم‌فصل تیم کاملتر شود. به نظرم استقلال توانسته در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج بسیار خوبی را کسب کند و باید تلاش کنیم این روند را ادامه دهیم.

او درباره آخرین شرایط بلانکو مهاجم خارجی استقلال افزود: درخواست صدور کارت مهاجم آرژانتینی خودمان را داده‌ایم و فکر می‌کنم در بازی‌های بعدی بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

سرپرست استقلال درباره تعطیلی مداوم بازی‌های لیگ برتر بیان کرد: برنامه مسابقات خیلی به هم ریخته است. نباید لیگ را این قدر تعطیل کنیم. باید بازی‌های لیگ انجام شوند تا هم بازیکنان و تیم‌ها در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرند.

سامره درباره حضور تماشاگران در دیدار مقابل هوادار افزود: حق هواداران استقلال است که تیم و بازیکنان مورد علاقه خودشان را تشویق کنند. خیلی اتفاق خوبی است که هواداران بعد از مدت‌ها و برای اولین بار در این فصل به ورزشگاه خواهند آمد. حضور آنها می‌تواند به بازیکنان انگیزه و روحیه بدهد.

سرپرست استقلال درباره اشتباه داوران در بازی‌های لیگ برتر نیز گفت: نمی‌دانم چرا متاسفانه هر سال شاهد بروز چنین اشتباهات عجیب و غریبی به سود یک تیم خاص هستیم. برای قهرمان شدن یک تیم، اشتباه داوری در یک بازی هم کافی است. اگر یک تیم فقط از سه بازی در فصل با اشتباهات تاثیرگذار داوران نتیجه بگیرد دیگر کار چندان سختی برای جلو زدن از سایر تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی ندارد. انگار عده‌ای احساس وظیفه می‌کنند که به یک تیم خاص امتیاز بدهند.

منبع: خبـر ورزشی