به گزارش زیرنویس؛ مدیرعامل هلدینگ لجستیک گروه انتخاب گفت: با تلاش همکاران دکاپست و به پشتوانه هلدینگ دکالجستیک و افراد متخصص و مجرب در حوزه پست و لجستیک، فن‌آوری موفق شدیم با برنامه ریزی های انجام شده در عرض کوتاه‌ترین زمان، پروانه پستی از نوع داخلی و بین الملل بر اساس اصول اجرایی مصوبه کمسیون […]

به گزارش زیرنویس؛ مدیرعامل هلدینگ لجستیک گروه انتخاب گفت: با تلاش همکاران دکاپست و به پشتوانه هلدینگ دکالجستیک و افراد متخصص و مجرب در حوزه پست و لجستیک، فن‌آوری موفق شدیم با برنامه ریزی های انجام شده در عرض کوتاه‌ترین زمان، پروانه پستی از نوع داخلی و بین الملل بر اساس اصول اجرایی مصوبه کمسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  در سال ۱۴۰۰ را اخذ و برای ایجاد اپراتور پستی مجوز دریافت نماییم.

لجستیک انتخاب1هومن پشنگیان افزود: یکی از مهمترین زیرساخت های اپراتورهای پستی داشتن نرم افزار جامعِ قبول و مبادله و توزیع مرسولات و محمولات بوده که دکاپست با دانش فنی بالا توانسته است یکی از بهترین نرم افزارهای موجود را تهیه و با تجهیز دفاتر مبادله، ایجاد شبکه خطوط پستی و استفاده از امکانات نمایندگی های سطح کشور فعالیت خود را بستر سازی نماید.

بر اساس پروانه صادره، دکاپست موظف است ظرف ۳ ماه آینده فعالیت خود را در بیش از ۲۶۳ شهر کشور و حوزه بین الملل آغاز نماید. این پروانه در تاریخ ۲۹ مرداد ماه سال جاری صادر شده و در نوع خود اولین پروانه اپراتوری به شکل جدید در نوع بین الملل و داخلی می باشد.

شایان ذکر است شرکت پیشرو شتابان انتخاب با برند تجاری دکاپست یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ دکالجستیک  است. این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال ۱۴۰۲ بصورت رسمی در حوزه پست، لجستیک و‌ فن­آوری آغاز نمود.

منبع خبر: رکنـا