بزرگ‌ترین دشمنی‌های فوتبالی؛ دربی تهران در لیست حساس‌ترین بازی‌های دنیا
بزرگ‌ترین دشمنی‌های فوتبالی؛ دربی تهران در لیست حساس‌ترین بازی‌های دنیا

اعتمادآنلاین نوشت: نشریه انگلیسی فورفورتو در گزارشی به معرفی بزرگ‌ترین دربی‌های دنیا پرداخته است. این نشریه نوشت: فوتبال ممکن است فقط یک بازی باشد، اما در عین حال یک جنگ هم هست. ما بزرگ‌ترین دربی‌ها را از سراسر جهان انتخاب کرده‌ایم که شور، شدت و احساسات گه‌گاه بدی را برمی‌انگیزد. از بوئنوس آیرس گرفته تا کشور […]

- بزرگ‌ترین دشمنی‌های فوتبالی؛ دربی تهران در لیست حساس‌ترین بازی‌های دنیا

اعتمادآنلاین نوشت: نشریه انگلیسی فورفورتو در گزارشی به معرفی بزرگ‌ترین دربی‌های دنیا پرداخته است.

این نشریه نوشت: فوتبال ممکن است فقط یک بازی باشد، اما در عین حال یک جنگ هم هست. ما بزرگ‌ترین دربی‌ها را از سراسر جهان انتخاب کرده‌ایم که شور، شدت و احساسات گه‌گاه بدی را برمی‌انگیزد. از بوئنوس آیرس گرفته تا کشور باسک، اینها شدیدترین رقابت‌ها در این ورزش هستند.

این نشریه در ادامه لیست ۳۲ دربی مهم دنیا را منتشر کرده است که در صدر آن دربی‌ آرژانتین بین ریورپلاته و بوکاجونیورز به چشم می‌خورد. همچنین دربی اسکاتلند بین سلتیک و رنجرز و بازی الکلاسیکو بین رئال و بارسا در رتبه‌های دوم سوم قرار دادند. دربی تهران بین استقلال و پرسپولیس در این فهرست در رده ۲۷ جا گرفته است.

نشریه فورفورتو درباره دربی تهران نوشت: دو باشگاه موفق ایران یک استادیوم مشترک دارند اما چیزهای دیگر نه! پرسپولیس هنوز به عنوان تیم طبقه کارگر تهران شناخته می‌شود، در حالی که استقلال به طور سنتی از طبقه متوسط حمایت می‌کند.

در ادامه آورده است: زمانی که این دو باشگاه به میدان بروند، فضایی داغ ایجاد می‌شود و ورزشگاه آزادی اغلب ساعت‌ها قبل از شروع بازی پر شده است.

منبع: اطلاعات انلاین