داستان‌های جالبی که زلاتان تعریف کرد؛ از لوکاکو، بالوتلی، بارسلونا و سری‌آ
داستان‌های جالبی که زلاتان تعریف کرد؛ از لوکاکو، بالوتلی، بارسلونا و سری‌آ

زلاتان ایبراهیموویچ در جلسه پرسش و پاسخ اخیر در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد، از دوران حضورش در یوونتوس، اینتر و میلان و همچنین رویارویی با افرادی مانند فابیو کاپلو، ماریو بالوتلی و روملو لوکاکو.

به گزارش زیرنویس، زلاتان ایبراهیموویچ روز یکشنبه مهمان فستیوال ورزش در تِرنتو بود و در آنجا به روی صحنه رفت تا به برخی از سوالات لوئیجی گارلاندو، روزنامه‌نگار گاتزتا پاسخ دهد. سوژه‌ها عملاً تمام فصل‌های حرفه‌ای ایبراهیموویچ را با تمرکز ویژه بر دوران او در سری آ پوشش می‌دادند.

اولین مربی او پس از انتقال از آژاکس به ایتالیا فابیو کاپلو بود. ایبراهیموویچ در مورد سرمربی وقت یوونتوس گفت: «به محض ورود به من گفت که همه چیز را در مورد آژاکس فراموش کنم. او به من گفت که من تکنیک بهتری نسبت به مارکو فان باستن دارم، اما انتقالم آنقدرها خوب نبود. در یوونتوس می‌خواستم به دنیا نشان بدهم که من چه کسی هستم اما نمی‌توانستم زیاد گل بزنم. دیوید ترزگه همه گلها را به ثمر می‌رساند. ما در زمین ثابت کردیم که قوی‌ترین هستیم.»

ایبراهیموویچ پس از حضور در تورین به شهر میلان نقل مکان کرد تا به اینتر ملحق شود، و در رختکن با شخصیت بزرگ دیگری به نام ماریو بالوتلی روبرو شد. «او فرصت‌های زیادی برای بهره‌برداری از استعدادش و تغییر آینده‌اش داشت ولی هرگز این کار را نکرد، این حقیقت است.»

زلاتان در سال ۲۰۰۹ برای پیوستن به بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا به کاتالونیا رفت، اما خیلی زود مشخص شد که او برای تیم یا مهمتر از آن برای مربی آن زمان مناسب نیست. «دوران آسانی برای من در بارسلونا نبود، مربی می‌خواست من را به هر قیمتی بفروشد. ما مقابل میلان بازی کردیم و رونالدینیو به من گفت: بعد از بازی با ما بیا. آن موقع آدریانو گالیانی به خانه من آمد تا من را متقاعد کند. من رابطه خوبی با سیلویو برلوسکونی داشتم، او به من فرصت داد تا دوباره لبخند بزنم.»

پس از چند بار جابجایی به پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و لس‌آنجلس گلکسی، ایبراهیموویچ به سن‌سیرو بازگشت تا به روسونری برای کسب یک قهرمانی دیگر در سری آ کمک کند. اسطوره سوئدی معتقد است که این موفقیت از بهترین‌های دوران حرفه‌ای او بوده است. «هیچ سوپراستاری وجود نداشت. ما مجبور بودیم همه چیز را بازی به بازی پیش ببریم. هر که آماده بود ماند و بقیه رفتند. گروهی باورنکردنی ایجاد شد، بهترین گروهی که تا به حال دیده‌ام.»

ایبرا در طول دومین دوره حضورش در میلان با روملو لوکاکو که برای اینتر بازی می‌کرد درگیر شد. با این حال، هیچ احساس منفی بین این دو بازیکن خارج از زمین وجود ندارد. «من او را می‌شناختم و اصلا مثل کسی که در زمین با او درگیر شده بودم نبود. شگفت‌زده شده بودم زیرا او معمولاً اینطور نیست. هرچند من اینگونه هستم.»

داستان‌های جالبی که زلاتان تعریف کرد؛ از لوکاکو، بالوتلی، بارسلونا و سری‌آ/ گواردیولا به هر قیمتی می‌خواست من را بفروشد!/ میلان قهرمان گروهی باورنکردنی بود

منبع: خبـر ورزشی