به گزارش زیرنویس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَبا در ایران، جنبش نُجَبا عراق با گمراه خواندن کسانی که گمان می‌کنند فلسطین تنهاست، از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد. شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَبا در بیانیه‌ای ضمن تاکید مجدد بر حمایت کامل […]

به گزارش زیرنویس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَبا در ایران، جنبش نُجَبا عراق با گمراه خواندن کسانی که گمان می‌کنند فلسطین تنهاست، از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد.

شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَبا در بیانیه‌ای ضمن تاکید مجدد بر حمایت کامل از ملت و مجاهدان فلسطینی، اعلام کرد: دشمنان – پیش از ناظران و دوستان – بر این حقیقت واقف‌اند که محور مقاومت به حول و قوه الهی قدرتمند و مقتدر است و نباید آن را به واکنش‌های پراکنده در اینجا و آنجا تقلیل داد.

این بیانیه خاطرنشان ساخت: محور یکپارچه مقاومت از ساختاری پیشرفته، مبتنی بر تقسیم وظایف و نظام اولویت‌بندی برخوردار است که هر بخش از آن، با رویکردی عالمانه و دقیق به ایفای نقش و ادای تکلیف می‌پردازد.

شورای سیاسی نُجَبا ادامه داد: اینکه به تناسب زمان و مکان، چه‌وقتی یا چگونه و در کجا این نقش عملیاتی شود؟ ممکن است به همین زودی‌ها باشد و ای‌بسا هنگامش فرا رسیده باشد.

این بیانیه کسانی را که خیال می‌کنند فلسطین تنها و بی‌یاور است، گمراه توصیف کرد و افزود: مسجد الاقصی قطب‌نما و نماد مقاومت است و غزه نیز قطبی است که نه‌تنها هرگز شکست نمی‌خورد بلکه با استواری خود، مستکبران و قاتلان کودکان و زنان را سرشکسته خواهد کرد و با پیروزی‌اش، مجاهدان و آزادگان را سربلند می‌کند.

جنبش نُجَبا با اشاره به سکوت گروه‌های تکفیری از قبیل داعش و جبهه النصره در قبال جنایات اسرائیل، اضافه کرد: به تمام دنیا ثابت شد که تکفیری‌ها مخلوق صهیونیسم هستند تا از درون به اسلام ضربه زده، چهره دین را مخدوش کرده و مسلمانان را تضعیف کنند که امنیت صهیونیست‌ها تأمین شود.

در این بیانیه تصریح شده است: مجاهدان از تکفیری‌ها و کسانی که آنان را برساخته‌اند و پشتیبانی‌شان می‌کنند، به‌ویژه مثلث شوم و شرور آمریکا، انگلیس و رژیم نامشروع صهیونیستی، مبرّا هستند.

جنبش نُجَبا در پایان متذکر شد: همه فرق اسلامی با توده‌های آگاه و مؤمن، متحدانه به آرمان فلسطین پایبند خواهند ماند و همگی، استکبار جهانی و استعمار را در کلیه اشکال و مظاهر نفی می‌کنند.

این بیانیه در حالی منتشر شده که اوضاع انسانی در غزه بسیار بحرانی است و یک پزشک فلسطینی با نام دکتر «فادی الخضری» در حالی که در بیمارستان غزه مشغول کار بود، از شهادت پدر و برادرش با خبر شد و از این موضوع شوکه شد.

از سوی دیگر گفته شده که سربازان آمریکایی با یونیفرم نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در کنار صهیونیست‌ها در جنگ علیه غزه شرکت می‌کنند.

همچنین بر اساس گزارش خبرنگار الجزیره، حملات جنگنده‌های صهیونیستی به مناطق مختلف در شمال نوار غزه همچنان با شدت ادامه دارد.

همزمان گزارش شده که «شیما اکرم صیدم»، رتبه اول کنکور امسال در فلسطین در حملات جنگنده‌های اسرائیلی به غزه همراه خانواده‌اش به کاروان شهدا ملحق شد.

از سوی دیگر، وزیر حقوق اجتماعی اسپانیا خواستار محاکمه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین‌المللی شد. «ایون بیلارا» در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در حزب «بودیموس» نسبت به رنج و محنت‌های مردم فلسطین طی دهه‌های گذشته بی‌مبالات نیستیم و امروز می‌خواهیم با صدای بلند اعلام کنیم که اسرائیل در نوار غزه دست به نسل‌کشی زده و طی آن صدها هزار نفر از دسترسی به آب و غذا و برق محروم شدند و افراد غیرنظامی بمباران می‌شوند که این مجازات دسته‌جمعی و نقض صریح و خطرناک قوانین بین‌الملل و جنایت جنگی است.

بیلارا خواستار ایجاد فوری گذرگاه‌های انسانی در غزه برای خارج کردن غیرنظامیان و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم این باریکه شد.

او همچنین از اتحادیه اروپا خواست دست از همکاری با نتانیاهو که یک جنایتکار جنگی است، بکشد و در بیان مواضع خود مستقل عمل کند.

منبع: مـهر