تیم ملی فوتبال قطر پس از درخشش دروازه‌بانش در دیدار نخست تورنمنت چهارجانبه اردن برابر عراق و کسب پیروزی در ضربات پنالتی فردا شب به مصاف ایران می‌رود. کادر فنی قطر از تشدید آماده‌سازی این تیم و عزم پیروزی و قهرمانی در اردن خبر می‌دهد. روزنامه الوطن قطر درباره بازی برابر ایران نوشت: این بازی […]

- آخرین توصیه کی‌روش به قطری ها در آستانه بازی با ایران

تیم ملی فوتبال قطر پس از درخشش دروازه‌بانش در دیدار نخست تورنمنت چهارجانبه اردن برابر عراق و کسب پیروزی در ضربات پنالتی فردا شب به مصاف ایران می‌رود. کادر فنی قطر از تشدید آماده‌سازی این تیم و عزم پیروزی و قهرمانی در اردن خبر می‌دهد.

روزنامه الوطن قطر درباره بازی برابر ایران نوشت: این بازی برای کارلوس کی‌روش نه به جهت قهرمانی بلکه در راستای افزایش توان فنی بازیکنان قطر و اصلاح اشتباهات قبلی بسیار اهمیت دارد. این تیم باید در چنین بازی‌هایی به بهترین آمادگی فنی و تاکتیکی برسد تا بتواند در مسابقات رسمی همانند رؤیای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکا و همچنین جام ملت‌های آسیا که دی ماه سال جاری در قطر برگزار می‌شود، بهتر عمل کند. بازیکنان قطر به خوبی روند آماده‌سازی را در امان را گذراندند تا آماده حضور در بازی شوند چرا که با حریف قدرتمند و سرسخت مواجه هستند.

کارلوس کی‌روش از بازیکان قطر خواسته اشتباهات بازی با عراق را برابر ایران تکرار نکنند و در تمرین علاوه بر کارهای بدنی روی برنامه‌های تاکتیکی تمرکز کرده بود. تمرین کلیدی تیم ملی قطر عصر امروز است که روی جنبه‌های تاکتیکی بازی با ایران کار خواهد شد. با توجه به قدرت بالای ایران تمرکز قطر روی تعادل خط دفاعی و حمله است.

منبع: خبـر ورزشی