شاگردان جواد نکونام در شرایطی خود را آماده دیدار عقب افتاده هفته ششم می‌کنند که بهترین گلزن این تیم مقابل تیم هوادار قطعاً در بازی این هفته حضور ندارد و او کسی نیست جز محمد محبی. فوروارد بوشهری فصل پیش تیم استقلال که در پایان فصل بیست و دوم و با پیشنهاد باشگاه رستوف راهی […]

- ۲ مسابقه ۳ گل؛ غیبت بهترین گلزن استقلال مقابل هوادار

شاگردان جواد نکونام در شرایطی خود را آماده دیدار عقب افتاده هفته ششم می‌کنند که بهترین گلزن این تیم مقابل تیم هوادار قطعاً در بازی این هفته حضور ندارد و او کسی نیست جز محمد محبی.

فوروارد بوشهری فصل پیش تیم استقلال که در پایان فصل بیست و دوم و با پیشنهاد باشگاه رستوف راهی لیگ روسیه شد با مجموع سه گل زده به هوادار بهترین گلزن این تیم در ۴ دیدار گذشته به شمار می‌رود.

محبی در بازی رفت و برگشت لیگ بیست و دوم سه بار دروازه این تیم را گشود. او در بازی رفت و در تاریخ ششم آبان ماه در دقیقه ۸ روی پاس امیر ارسلان مطهری اولین گل فصل خودش را مقابل هوادار به ثمر رساند تا طلسم گل نزدن‌هایش شکسته شود اما او در بازی برگشت هم موفق شد در دقایق ۶۴ روی پاس مهدی قائدی و ۷۵ از روی نقطه پنالتی دو بار دیگر دروازه حریف تهرانی‌تیمش را باز کند.

محمد محبی از این حیث بین دیگر بازیکنان استقلال بهترین آمار در باز کردن دروازه هوادار را در کارنامه دارد که حالا دیگر در جمع آبی‌پوشان نیست و بسیاری از هواداران حسرت غیبت او را می‌خورند.

منبع: خبـر ورزشی