روز جمعه بیست و هشتم مهرماه جاری تیم استقلال برای پنجمین بار در تاریخ باشگاهش با تیم تازه تاسیس هوادار دیدار می‌کند. پس از رود تیم هوادار به لیگ برتر در ابتدای فصل بیست و یکم این دو تیم در همان لیگ و سری بیست و دوم لیگ ۴ بار در دیدارهای رفت و برگشت […]

- در حضور زنان استقلالی اتفاق می‌افتد؛ آبی‌ها در اندیشه ادامه رکورد فوق‌العاده مقابل هوادار

روز جمعه بیست و هشتم مهرماه جاری تیم استقلال برای پنجمین بار در تاریخ باشگاهش با تیم تازه تاسیس هوادار دیدار می‌کند. پس از رود تیم هوادار به لیگ برتر در ابتدای فصل بیست و یکم این دو تیم در همان لیگ و سری بیست و دوم لیگ ۴ بار در دیدارهای رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که هر بار تیم استقلال برنده زمین را ترک کرد.

اولین دیدار این دو تیم در چهارچوب دور رفت لیگ بیست و یکم با تک گل جعفر سلمانی در دقیقه ۵۹، یک بر صفر به پایان رسید. این دو تیم در دیدار برگشت به مصاف هم رفتند که نتیجه با حساب دو بر یک به سود استقلال تمام شد. رودی ژستد در دقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی و امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۸۴ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

دیدار سوم این دو تیم در تاریخ ششم آبان سال گذشته در چهارچوب هفته یازدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید که محمد محبی در دقیقه ۸ تک گل استقلال را به ثمر رساند. دیدار برگشت فصل گذشته اما یک مسابقه متفاوت بود. بازی که استقلالی‌ها با حساب ۶ بر یک حریف خود را در هم کوبیدند. مصاف روز ۲۶ فروردین سال جاری با گل آرش رضاوند در دقیقه ۴۶، سپس محمد محبی در دقیقه ۶۴ و ۷۵ از روی نقطه پنالتی، سعید مهری ۸۵، مهدی قایدی ۸۸ و سید حسین حسینی ۹۰ بعلاوه ۶ باز هم از روی نقطه پنالتی با جشنواره‌ای از گل‌های متفاوت به پایان رسید.

نکته قابل توجه این دیدار این است که قرار شده گروهی از بانوان هوادار استقلال نیز برای تماشای این مسابقه به استادیوم آزادی بروند. این دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که استقلالی‌ها صدردرصد مسابقاتشان مقابل این تیم را برنده شده‌اند و در صورت پیروزی در پنجمین دیدار رکورد خود را ادامه خواهند داد. این مسابقه از ساعت ۱۸ جمعه هفته جاری در استادیوم آزادی آغاز خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی