تغییر حالت بازی برگزار نشده سپاهان – الاتحاد در سایت کنفدراسیون فوتبال بار دیگر موضع‌ها را در مورد این بازی تغییر داده است.

سپاهان – الاتحاد - ابهامات تازه درباره دیدار جنجالی سپاهان – الاتحاد/ نشانه‌هایی از ۳-۰ شدن به سود تیم عربستانی؟

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ابتدا از عبارت لغو در مورد دیدار برگزار نشده سپاهان – الاتحاد استفاده کرد که این موجب شد، برخی پیش بینی کنند این بازی نتیجه ۳-۰ به سود الاتحاد اعلام خواهد شد اما در ادامه عبارت معوقه برای این بازی لحاظ شد و این بدین معنی بود که بازی دوباره برگزار خواهد شد. سایت گل در این باره نوشت که بازی در ایران اما در استادیومی غیر از نقش جهان برگزار خواهد شد. اما ساعاتی بعد از این اخبار دوباره سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا عبارت بالای این بازی را به لغو  تغییر داد.

رای نهایی دیدار سپاهان – الاتحاد چه خواهد بود؟

باید منتظر و دید که نظر کمیته‌های مربوطه در مورد این بازی چه خواهد بود. در گزارش‌های تنظیم شده برای این کمیته‌ها آمده که ناظر بازی رای به عدم ورود تیم الاتحاد و تیم داوری به زمین داده است و این را با کنفدراسیون فوتبال آسیا هماهنگ کرد. ناظر بازی درخواستی را از باشگاه سپاهان داشت که باشگاه سپاهان اعلام کرد اجابت آن غیر ممکن است.

نکته مهم دیگر اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به برگزاری دوباره بازی در ایران دهد آیا الاتحاد قبول می کند که با دیگر سفر به اصفهان و هزینه‌های آن را متحمل شود یا خیر.

تعیبرها در مورد این بازی متفاوت است. برخی می‌گویند نتیجه این بازی ۳-۰ به سود الاتحاد می‌شود. برخی هم می‌گویند این بازی در ایران و در استادیومی غیر از نقش‌جهان برگزار خواهد شد. آنچه که مسلم است برای روشن شدن تکلیف این دیدار هم چنان باید منتظر ماند.

منبع: خبـر ورزشی