به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، محافل سیاسی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با ابراز نگرانی از وجود ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار موشک آماده شلیک جنبش حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی اذعان کردند که رویارویی با حزب الله به عنوان بزرگ‌ترین سازمان رزمی در جهان بسیار دشوار خواهد بود. بر پایه این گزارش، […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، محافل سیاسی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با ابراز نگرانی از وجود ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار موشک آماده شلیک جنبش حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی اذعان کردند که رویارویی با حزب الله به عنوان بزرگ‌ترین سازمان رزمی در جهان بسیار دشوار خواهد بود.

بر پایه این گزارش، کانال ۱۲ عبری همزمان با اوج گیری دامنه درگیری‌ها بین نیروهای مقاومت در مرزهای جنوبی لبنان با نظامیان صهیونیستی و نگرانی مقامات تل آویو از احتمال شکست حمله زمینی به نوار غزه خواستار لزوم اتخاذ محتاطانه و پیگیری هر چه بیشتر سخنان مقامات جمهوری اسلامی ایران و حزب الله در شرایط حساس کنونی شدند.

تاکید رسانه‌های عبری بر لزوم فوری رصد تحرکات جبهه مقاومت در جنوب لبنان و سوریه و منطقه همزمان با تداوم عملیات موشکی طوفان الاقصی در شرایطی مطرح می‌شود که امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در سفر اخیر به لبنان، سوریه و قطر و رایزنی با سید حسن نصرالله و رهبران مقاومت فلسطین در لبنان نسبت به احتمال نشانه‌های قطعی شعله‌ور شدن جبهه درگیری فراگیر ضد اسرائیل تصریح کرد.

از سوی دیگر، کانال ۱۲ عبری با ابراز نگرانی از ورود حزب الله لبنان به درگیری مستقیم از جبهه شمالی اذعان کرد که با انبار موشکی بی‌همتای حزب الله، سرنوشت اسرائیل در مصاف با قدرت موشکی در هاله‌ای از ابهام خواهم بود.

در شرایطی که حملات بی‌امان ارتش اسرائیل در کشتار مردم بی‌دفاع غزه ادامه دارد، شبکه تلویزیونی «کان» عبری اعلام کرد که نیروهای حزب الله با ارسال پارازیت و درگیری‌های مرزی به دنبال جلوگیری از عملیات زمینی ارتش به غزه است.

پیش از این، خبرگزاری رویترز به نقل از یوآف گالانت، وزیر جنگ تل آویو اعلام کرد که گشودن جبهه جدید درگیری در مرزهای شمالی با حزب الله به مصلحت تل آویو نیست.

منبع: مـهر