به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در ورودی موضع الضهیره که در اشغال ارتش رژیم صهیونیستی است هدف قرار داده است. حزب‌الله اعلام کرد که این تانک با موشک هدایت‌شونده و به شکل مستقیم هدف قرار گرفته شده است. علاوه بر این […]

 

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در ورودی موضع الضهیره که در اشغال ارتش رژیم صهیونیستی است هدف قرار داده است.

حزب‌الله اعلام کرد که این تانک با موشک هدایت‌شونده و به شکل مستقیم هدف قرار گرفته شده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان تاکید کرد که یگان «شهید علی کامل محسن» ساعت ۶ عصر امروز به وقت محلی موضع الضهیره را مورد هجوم قرار داده است.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از سوی خاک لبنان به طرف یکی از تانک‌های صهیونیست‌ها موشک ضدزره شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در جریان این اتفاق آسیبی به نظامیان صهیونیست وارد نشده است.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چندین موضع نظامیان صهیونیست در نزدیکی مرزهای لبنان مورد تیراندازی قرار گرفته و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در حال واکنش به این تیراندازی است و محل‌هایی که از آنجا به سوی صهیونیست‌ها تیراندازی شده است را هدف قرار می‌دهد.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد: منطقه سعسع واقع در رمیش و الضهیره به شدت مورد گلوله‌باران قرار گرفته است و گستره تجاوز صهیونیست‌ها از الضهیره به شهرک علما و رمیش کشیده شده است.

گفتنی است کمی پیشتر الجزیره گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک الضهیره در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از تیراندازی به سوی نظامیان ارتش این رژیم با سلاح‌های سبک در مرز با لبنان توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

از سوی دیگر دوربین‌های نظارتی که در موضع جرداح در شهرک الضهیره و موضع ظهر الجمل در برابر شهرک رامیا در جنوب لبنان نصب شده‌اند مورد هدف قرار گرفته شده‌اند.

حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که مبارزان مقاومت ۵ موضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.

منبع: مـهر