تعداد اسیران اسرائیلی نزد نیروهای مقاومت بین ۲۰۰ تا ۲۵۰نفر است
تعداد اسیران اسرائیلی نزد نیروهای مقاومت بین ۲۰۰ تا ۲۵۰نفر است

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام در پیام تصویری مهمی اعلام کرد که بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ اسیر اسرائیلی نزد نیروهای مقاومت هستند و ۲۰۰ نفر از این افراد، در اسارت قسام قرار دارند.

 

به گزارش زیرنویس، به نقل از وبگاه رؤیا الاخباری، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام در پیامی ضبط شده مهمی شامگاه دوشنبه اعلام کرد که اشغالگران با حملات وحشیانه عامدانه خود ضد مردم بی‌پناه غزه به جای اینکه با نیروهای مقاومت تقابل کند، درصدد سرپوش گذاشتن بر شکست اسفبار خود در برابر مقاومت است.

سخنگوی القسام افزود: ما شماری از افراد را در اختیار داریم که تابعیت کشورهای مختلف را داشته و در حین انتقال امکان اطمینان از هویت و تابعیت آنها وجود نداشت.

ابوعبیده گفت: ما مصمم هستیم خوشحالی را به دل هر خانه فلسطینی از طریق پرونده اسرا وارد کنیم، این قولی است که ما به خودمان دادیم.

به گفته ابو عبیده: شمار اسرایی که در اختیار این گروه مبارز فلسطینی است، بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر می‌باشد و احتمالاً این رقم بیشتر هم بشود.

سخنگوی شاخه نظامی حماس در رابطه با تهدید رژیم صهیونیستی به تهاجم زمینی به غزه هم گفت: غزه گورستان متجاوزان و شن‌هایش دشمنانش را خواهند بلعید، ورود متجاوزین فرصت جدیدی برای مجازات آنها به خاطر جنایات شأن خواهد بود.

وی تصیریح کرد: ۱۰ روز پس از آغاز نبرد طوفان الاقصی، امروز ما در گردان‌های قسام ایستاده و به ملت بزرگ خود و مجاهدین فلسطینی در تمامی میادین سلام و درود می‌فرستیم.

ابوعبیده اضافه کرد: دشمن صهیونیستی همیشه بدون اینکه بازخواست و مجازات شود، در هر جایی اقدام به حمله و بمباران می‌کند.

دشمن صهیونیستی هرگز تصور نمی‌کرد که یک نیروی تحت محاصره در غزه بزرگ‌ترین ضربه تاریخ این رژیم را به آن وارد می‌کند. دشمن دست به دامن همه دنیا شده است.

در پیام ضبط شده ابوعبیده آمده است که دشمن اشغالگر از گسترش دامنه حملات سخن می‌گوید و قصد بهبود وجهه شکست خورده خود را دارد.

سخنگوی گردان‌های قسام: بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ اسیر اسرائیلی و شاید هم بیشتر در اختیار ما قرار دارد.

به گفته ابوعبیده، ۲۲ اسیر اسرائیلی تا این لحظه در حملات این رژیم به غزه کشته شدند. دشمن صهیونیستی به جای رویارویی با مبارزان فلسطینی در میدان نبرد، به حملات وحشیانه علیه ملت فلسطین روی آورده است.

وی تاکید کرد که تهدید دشمن صهیونیستی به حمله زمینی به غزه هرگز ما را هراسان نمی‌کند و ما کاملاً آماده‌ایم.

ابوعبیده خاطرنشان کرد که به دشمن اشغالگر می‌گوئیم ورود شما به غزه فرصتی دیگر برای مجازات شما بخاطر جنایات علیه ملت فلسطین خواهد بود.

سخنگوی حماس گفت: با اسیران آنگونه که اخلاق و انسانیت اقتضا می‌کند، تعامل می‌کنیم و آن‌ها از همان خوراک و غذایی که ما می‌خوریم استفاده می‌کنند. آخرین اسیر اسرائیلی که در حملات رژیم صهیونیستی به غزه کشته شد، یک هنرمند به اسم گای اولیور بود.

سخنگوی القسام ادامه داد که افرادی از ملیت‌های مختلفی در میان اسرای صهیونیستی وجود دارند و در هنگام عملیات اسارت فرصت راستی‌آزمایی هویت آن‌ها نبود. این افراد از ملیت‌های دیگر مهمان ما هستند و تلاش می‌کنیم در سایه تجاوز وحشیانه دشمن از آن‌ها محافظت کنیم.

ابوعبیده تاکید کرد که افراد دارای تابعیت‌های دیگر را وقتی شرایط میدانی اجازه دهد، آزاد خواهیم کرد و از اتباع همه کشورهای جهان می‌خواهیم که در ارتش دشمن خدمت نکنند. هر خارجی که در ارتش صهیونیستی فعالیت کند، او را نیروی دشمن می‌دانیم و به عنوان یک صهیونیست با او برخورد خواهیم کرد.

منبع: مـهر