نمایندگان دو باشگاه پیکان و پرسپولیس برای ارزیابی خود از وضعیت ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از این ورزشگاه بازدید به عمل آوردند.

 

به گزارش زیرنویس، تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس باید روز پنجشنبه و در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ به مصاف هم بروند. در حالی که دو روز تا برگزاری این دیدار زمان باقی مانده اما هنوز تکلیف ورزشگاه این دیدار مشخص نشده است.

از ورزشگاه‌های انقلاب کرج، سردار آزادگان قزوین و امام خمینی (ره) اراک به عنوان ۳ گزینه نهایی مدیران پیکان برای میزبانی از پرسپولیس نام برده می‌شد که اداره کل استان البرز همان ابتدا اعلام کرد به دلیل نداشتن زیر ساخت‌های لازم نمی‌تواند میزبان بازی پیکان و پرسپولیس باشد.

در رابطه با ورزشگاه امام خمینی (ره) هم ابتدا مسعود پرورش مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد که بعید است این ورزشگاه بتواند میزبان پیکان و پرسپولیس باشد اما محسن صادقی دبیر هیات فوتبال استان مرکزی اظهار داشت که ورزشگاه امام خمینی (ره) از وضعیت مطلوبی برخوردار است و مشکلی برای برگزاری دیدارهای لیگ برتر ندارد اما تصمیم گیرنده نهایی شورای تامین استان است و البته اعلام کرد نامه رسمی هم برای آنها از بابت میزبانی این دیدار ارسال نشده است.

از ورزشگاه سردار آزادگان قزوین می‌توان به عنوان گزینه نهایی میزبانی این بازی نام برد. در همین رابطه عباس علایی مقدم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: ورزشگاه سردار آزادگان از لحاظ زیر ساختی مشکلی برای انجام بازی‌های لیگ برتر ندارد و تیم شمس آذر قزوین تاکنون به خوبی توانسته در این ورزشگاه از حریفان خود میزبانی کند.

او در پاسخ به این سوال که «آیا مدیران پیکان تاکنون درخواستی برای میزبانی در این ورزشگاه از پرسپولیس داشته‌اند یا خیر؟»، اظهار داشت: تاکنون هیچ درخواستی دریافت نکرده‌ایم و ما به تنهایی تصمیم گیرنده برگزار شدن یا برگزار نشدن این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان نیستیم. باید شورای تأمین استان قزوین در این باره نظر نهایی را اعلام کند.

همچنین روز گذشته نمایندگان دو باشگاه پیکان و پرسپولیس و همچنین نماینده سازمان لیگ از این ورزشگاه بازدید به عمل آوردند و وضعیت آن را مورد ارزیابی قرار دادند. شورای تامین استان قزوین هم موافقت اولیه خود را برای میزبانی از این دیدار اعلام کرده است.

جلسه نهایی برای میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان از این بازی امروز برگزار می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از این ورزشگاه باید به عنوان میزبان دیدار پیکان و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر نام برد.

منبع: مـهر