“رونیین بار” مسئولیت شکست در برابر حماس را پذیرفت
“رونیین بار” مسئولیت شکست در برابر حماس را پذیرفت

رونین بار اظهار داشت، «متاسفانه روز شنبه (روز آغاز عملیات طوفان الاقصی) نتوانستیم هشداری کافی برای شکست حمله بدهیم». رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» تأکید کرد که «مسئولیت (این شکست) بر گردن من است. زمان برای انجام تحقیقات وجود دارد، اما اکنون زمان جنگ است». وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه […]

- "رونیین بار" مسئولیت شکست در برابر حماس را پذیرفت

رونین بار اظهار داشت، «متاسفانه روز شنبه (روز آغاز عملیات طوفان الاقصی) نتوانستیم هشداری کافی برای شکست حمله بدهیم».

رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» تأکید کرد که «مسئولیت (این شکست) بر گردن من است. زمان برای انجام تحقیقات وجود دارد، اما اکنون زمان جنگ است».

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه در حملات دشمن صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به ۲۸۳۷ نفر افزایش یافته است. شمار مجروحان نیز به حدود ۱۲ هزار نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ۱۲۰۰ فلسطینی از جمله ۵۰۰ کودک زیر آوار منازل و خانه‌های تخریب شده در نوار غزه بر اثر بمباران آن‌ها به وسیله رژیم صهیونیستی هستند.

این در حالی است که سازمان‌ امداد و نجات غزه اعلام کرده است که به علت نبود امکانات و شهادت جمعی از نیروهای این سازمان قادر به خارج کردن اجساد و یا زنده‌های احتمالی از زیر آوار نیست.

منبع: اطلاعات انلاین