این برنامه تلویزیونی تفرقه افکنی می‌کند
این برنامه تلویزیونی تفرقه افکنی می‌کند

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، فدراسیون فوتبال نسبت به برخی مطالب مطرح شده در برنامه شب گذشته فوتبال برتر، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: «امیدوار بودیم ریاست محترم سازمان صدا و سیما به رویه اختلاف افکنی و فتنه انگیزی برخی برنامه های فوتبال رسانه ملی پایان بدهد تا رسانه ملی در فاصله کوتاه به جام ملت […]

- این برنامه تلویزیونی تفرقه افکنی می‌کند

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، فدراسیون فوتبال نسبت به برخی مطالب مطرح شده در برنامه شب گذشته فوتبال برتر، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«امیدوار بودیم ریاست محترم سازمان صدا و سیما به رویه اختلاف افکنی و فتنه انگیزی برخی برنامه های فوتبال رسانه ملی پایان بدهد تا رسانه ملی در فاصله کوتاه به جام ملت های آسیا همچون گذشته یار دوازدهم تیم ملی کشورمان باشد، تیمی که به قول مجریان خود صدا و سیما ۸۰ میلیون ایرانی به آن عشق می ورزند و مایه نشاط اجتماعی و انسجام و وحدت ملی بیشتر است اما حیرت زده می شویم که برنامه دوشنبه شب شبکه سه تلاش عجیبی داشت تا بین فدراسیون فوتبال و تیم ملی تفرقه افکنی کند و بگوید تیم ملی ربطی به فدارسیون فوتبال ندارد.

عجب! مگر می‌شود تیم ملی کشورمان که روی سینه آن پرچم مقدس جمهوری اسلامی به همراه آرم فدراسیون حک شده ربطی به فدراسیون فوتبال نداشته باشد؟! چنین رویکردهای غیرکارشناسی است ‌که مخاطب عام را دلزده می کند تا آنتن مملکت بیش از دو ساعت و نیم در اختیار اتاق فرمانی باشد که از طریق گوشی فرامین را منتقل می‌کند و فرمان می دهد و فرمان می دهد…

دریغ از حضور یک کارشناس در برنامه…. و البته در ادامه با بغض نامزدهای برترین های آسیا را هم به سخره می‌گیرد تا حضور فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در بین کاندیداهای بهترین های قاره آسیا را هم بی اهمیت جلوه می‌دهد. 

مجری جوان برنامه فوتبال برتر گویا از انتخاب فدراسیون فوتبال در بین کاندیداهای برترین قاره آسیا ناراحت است که حتی انتخاب های کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم به سخره می گیرد.

و حتی حاضر نیست ۳۰ ثانیه از وقت برنامه دو ساعت و نیمه برنامه را به این موضوع مهم و ملی اختصاص بدهد، مثل سایر برنامه های رسانه ملی در سه روز اخیر…

اگر دوشنبه شب مثل خیلی ها شبکه سه را ندیده اید، در ادامه سایر سرفصل های مهم ! برنامه را از نظر می گذارانید؛

*متلک های تکراری و دائمی به مدیران فوتبال

*تمسخر مشخص نبودن محل برگزاری مسابقه و ربط دادن آن به سازمان لیگ در حالیکه این مشکل هیچ ارتباطی به مسئولان سازمان لیگ ندارد و بحث به شورای تامین استان ها و نداشتن سخت افزار لازم در کشور مربوط می‌شود.

* مچ گیری و شبهه افکنی صدباره علیه مدیران فوتبال درباره فهرست حواله خودرو و وعده افشاگرایانه

*زیر سوال بردن انتخابات و مجامع عمومی هیات های فوتبال استانی و اینکه این چرخه درست نیست! در واقع زیر سوال بردن اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که بالاترین مرجع فوتبال در همه کشورهاست.

منبع: اطلاعات انلاین