صرافی بینگ ایکس یکی از معروف‌ترین و بهترین صرافی‌ها درزمینۀ ترید ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۱۸ در سنگاپور تأسیس شد و از آن زمان تا به امروز توانسته است محبوبیت زیادی در بین معامله‌گرهای بازار کریپتوکارنسی به‌دست بیاورد. آشنایی با صرافی بینگ ایکس BingX یک پلتفرم برای معامله‌های مالی، به‌خصوص ارزهای دیجیتال است. این سایت درزمینۀ بازارهای مالی […]

صرافی بینگ ایکس یکی از معروف‌ترین و بهترین صرافی‌ها درزمینۀ ترید ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۱۸ در سنگاپور تأسیس شد و از آن زمان تا به امروز توانسته است محبوبیت زیادی در بین معامله‌گرهای بازار کریپتوکارنسی به‌دست بیاورد.

آشنایی با صرافی بینگ ایکس

BingX یک پلتفرم برای معامله‌های مالی، به‌خصوص ارزهای دیجیتال است. این سایت درزمینۀ بازارهای مالی دیگر ازجمله فارکس، کالاهای مختلف، سهام و… فعالیت دارد و برای هریک ابزارهای ترید حرفه‌ای در اختیار معامله‌گرها می‌گذارد تا آن‌ها بتوانند معاملاتی سودمند و خوب داشته باشند.

اگر جزء تریدرهایی هستید که در کشور ایران فعالیت دارند، قطعاً تجربۀ ورود به صرافی‌هایی را داشته‌اید که قوانین سختگیرانه‌ای برای حضور ایرانی‌ها در آنجا دارند. در بین تمام این مراکز، هنوز هم هستند صرافی‌هایی که قوانین محدودکننده‌شان برای ایرانی‌ها کمتر است که ازجمله آن‌ها می‌توان به بینگ ایکس اشاره کرد.

این صرافی تا به امروز با چندین شعبۀ مختلف در کشورهایی در شرق آسیا با کانادا، توانسته است حدود ۲۵۰ ارز مختلف را لیست کند و فرصتی فوق‌العاده برای تریدرها به‌منظور ترید انواع ارزهای دیجیتالی را به‌وجود بیاورد.

صرافی BingX توانست در سال ۲۰۲۳، رکورد ۵ میلیون کاربر را از ۱۰۰ کشور مختلف جهان بزند که ۵ درصد از آن‌ها ایرانی هستند. این سایت هم‌اکنون به‌لطف طرفدارهای خود، توانسته است جایگاه ۴۶ را در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ ازآنِ خود کند و با امتیاز ۵٫۱ از ۱۰ در معاملات اسپات جایگاه خوبی را به‌دست بیاورد.

مزایای صرافی بینگ ایکس

در ادامه لیستی از مهم‌ترین مزیت‌های پلتفرم بینگ ایکس را می‌آوریم که به کاربران در تریدرهای حرفه‌ای کمک می‌کنند:

عدم نیاز به احراز هویت

یکی از مهم‌ترین و بهترین ویژگی‌های وب‌سایت بینگ ایکس برای ایرانیان، عدم نیاز به احراز هویت است. البته در صورت عدم احراز هویت، محدودیت‌هایی نیز دارید. مثلاً روزانه فقط تا ۵۰ هزار تتر و ۱۰۰ هزار دلار قابلیت برداشت خواهید داشت. در معاملات فیوچرز نیز فقط تا اهرم ۵ می‌توانید معمالاتتان را انجام دهید.می توانید تنها با کارت ملی احراز هویت بینگ ایکس را انجام دهید.

البته صرافی بینگ ایکس اعلام کرده‌است که کشور ایران را تحریم می‌کند و خدماتی به کاربران این کشور ارائه نخواهد داد. اما شما می‌توانید با استفاده از وی‌پی‌ان‌هایی با قابلیت کیل‌سوییچ یا VPS، از این پلتفرم استفاده کنید.

هرچند در این سایت نیازی به احراز هویت نیست، اما مطمئن شوید که تمامی اقدامات امنیتی به‌منظور ورود به این سایت را رعایت کرده‌اید، چون در صورت شناسایی آی‌پی‌تان توسط سرورهای BingX، سرمایه‌تان به‌خطر می‌افتد و احتمال مسدودشدنتان از سمت سایت بالا می‌رود.

پشتیبانی از زبان فارسی

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های دیگر صرافی بینگ ایکس، پشتیبانی از زبان فارسی است. تمام فارسی‌زبانان که به زبان انگلیسی مسلط نیستند، کافیست زبان این سایت را بر روی فارسی تنظیم کنند تا بتوانند به‌صورت حرفه‌ای در این صرافی معامله داشته باشند. درواقع تمام بخش‌های این سایت به زبان فارسی ترجمه شده‌اند، برای همین اگر درکی از زبان انگلیسی ندارید، کافیست زبان را به فارسی تغییر دهید تا متوجۀ توضیحات و بخش‌های مختلف سایت شوید.

رابط کاربری ساده اما پیشرفته

برنامه‌نویس‌های پلتفرم BingX سعی کرده‌اند که محیط کاربری این صرافی را به‌گونه‌ای طراحی کنند تا همۀ کاربران بتوانند از بخش‌های مختلف آن استفاده کنند. درواقع رابط کاربری این صرافی به‌کمکتان می‌آید تا معاملات سودمند و حرفه‌ای داشته باشید و بتوانید از ابزارهای مختلف سایت برای معامله‌هایتان استفاده کنید.

دارابودن نسخۀ دمو

آیا نیاز به دانش‌اندوزی و کسب مهارت بیشتری برای حضور در دنیای کریپتوکارنسی و بازارهای مالی دارید؟ این صرافی دارای یک نسخۀ دمو است که در آن می‌توانید با استفاده از توکن VSD، معاملات غیرواقعی انجام دهید و تجربه‌تان را بالا ببرید. این نسخۀ دمو کمکتان می‌کند تا استراتژی معاملاتی مخصوص خودتان را بیابید و با پایبندی به آن، معامله‌های سودمند و حرفه‌ای داشته باشید.

کارمزدهای مناسب

صرافی بینگ ایکس برای معامله‌های مختلف، کارمزدهای مختلفی دارد. مثلاً برای معامله‌های فیوچرز دائمی ۵ درصد تیکر و ۲ درصد میکر، برای معامله‌های فیوچرز استاندارد ۰٫۰۴۵ درصد بعد از بسته شدن موقعیت و برای معاملات اسپات ۰٫۱ تا ۰٫۲ درصد برای تیکر و ۰٫۰۵ تا ۰٫۲ درصد میکر در نظر گرفته‌است.

معرفی صرافی BingX | بررسی، آموزش ثبت نام

آموزش کار با صرافی بینگ ایکس

در صرافی بینگ ایکس، در مرحلۀ اول باید نوع معامله‌تان را انتخاب کنید که در این صرافی امکان انجام انواع معمالات اسپات، مشتقات، اهرم و مارجین، گریدتریدینگ و کپی‌تریدینگ در آن وجود دارد. امکان معامله در بازارهای سنتی را نیز در این صرافی دارید. شما باید ابتدا در رابطه با انواع معامله، تجربه و دانش کافی به‌دست بیاورید و سپس با رابط کاربری سادۀ BingX، معامله‌های متنوعی را انجام دهید.

با یادگیری دانش تحلیل تکنیکالی و بنیادی رمز ارزهای مختلف، یادگیری کار با صرافی BingX کار سختی نخواهد بود، چون مدیریت این سایت سعی کرده‌است که تمام بخش‌های آن را به‌سادگی و با رابط کاربری مناسب طراحی کند.

برای ثبت‌نام در صرافی BingX، ابتدا در وب‌سایت آن بر روی دکمۀ Register کلیک کنید. در باکس مربوطه ایمیل‌تان را بزنید تا وب‌سایت برایتان یک کد مشخص بفرستد. اکنون اگر از طرف دوستانتان به این وب‌سایت دعوت شده‌اید، کد مربوط به آن‌ها را بزنید. با شرایط و قوانین وب‌سایت بینگ ایکس با فعال کردن تیک گزینه …I have Read and agree موافقت کنید و درنهایت کد ارسالی به ایمیلتان را در باکس مربوطه بزنید. اکنون شما در صرافی BingX ثبت‌نام کرده‌اید.

ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

جمع‌بندی

در این مطلب، به‌طور کامل دربارۀ صرافی بینگ ایکس و ویژگی‌ها و مزیت‌های آن صحبت کردیم. این سایت توانسته است با بخش‌های مختلف، به محبوب‌ترین صرافی بین ایرانی‌ها تبدیل شود و هم‌اکنون بسیاری از ایرانی‌ها و حتی تریدرهای خارجی ترجیح می‌دهند که از آن برای انجام معامله‌هایشان در بازار کریپتوکارنسی استفاده کنند. BingX این فرصت را مهیا کرده‌است تا کاربران بتوانند بدون احراز هویت، معامله‌های مختلفی را انجام دهند و سودهای قابل‌توجه‌ای را در بازار کریپتوکارنسی به‌ارمغان بیاورند. هرچند این سایت ایران را تحریم کرده‌است، اما به‌دلیل مزیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده نسبت‌به صرافی‌های دیگر، برای ایرانیان برتری دارد.

منبع: خبـر ورزشی