به گزارش زیرنویس به نقل از برنا،محمود سالاری می‌گوید کنسرت علیرضا قربانی به دلیل درخواست فرمانداری شهر اصفهان لغو شده است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکلی با اجرای این خواننده نداشته است. محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد در گفتگو با مصطفی امامی مجری «استودیو هشت» درباره لغو کنسرت علیرضا قربانی در […]

به گزارش زیرنویس به نقل از برنا،محمود سالاری می‌گوید کنسرت علیرضا قربانی به دلیل درخواست فرمانداری شهر اصفهان لغو شده است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکلی با اجرای این خواننده نداشته است.

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد در گفتگو با مصطفی امامی مجری «استودیو هشت» درباره لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان بیان کرد: مجوز کنسرت توسط وزارت ارشاد و همچنین اداره ارشاد اصفهان صادر شده بود. با این حال به دلیل اتفاقی که این میان رخ داد فرمانداری اصفهان نامه لغو را زدند و گفتند فعلا (برگزار کنندگان کنسرت) دست نگه دارند تا مساله ای بررسی شود.

وی با اشاربه به پیگیری های خود نسبت به ماجرا اضافه کرد: من به شخصه با علیرضا قربانی تماس گرفتم و عذرخواهی کردم. خود اقای قربانی هم گفت که مجموعه وزارت ارشاد همه همکاری ها را داشته است.

سالاری تصریح کرد: بخشی از ماجرا را هم همانطور که می دانید هم تامین استان و هم نهادهای دیگر که تامین را در اختیار دارند باید اظهار نظر کنند.

وی اضافه کرد: این اتفاق باعث شد با آقای قربانی تماس بگیرم و عذرخواهی کنم با اینکه وزارت ارشاد در این اتفاق واقعا مقصر نبود. با استاندار اصفهان هم گفتگو شد و خودآقای وزیر هم با استاندار صحبت کردند و امیدواریم به زودی رفع مشکل شود.

معاون هنری ارشاد در پاسخ به مجری درباره شایعه حضور نوازندگان زن در کنسرت که باعث لغو آن شده است بیان کرد: این یک گمانه زنی است چون ما در شهر اصفهان هنرستان موسیقی دختران را داریم و زیر نظر وزارت ارشاد است. ضمن اینکه شب قبل هم گروه دیگری از خوانندگان پاپ در آن سالن برنامه اجرا کرده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ورود فرمانداری به ماجرا یاداور شد: باید توجه داشت وقتی خبری به نهادهایی از حوزه امنیت و تامین استان می رسد و مشکلی این چنینی پیش می‌آید ممکن است به دلایلی احتیاط کنند.

سالاری در ادامه درباره جلسه شورای تامین قبل از مجوز گفت: مجوز صادر شد و نامه توسط ارشاد به اماکن هم رفت و دوستان از اماکن هم مجوز گرفتند در این فاصله اتفاقی باعث شد که فرمانداری نامه بزند و بخواهد کنسرت لغو شد این که ابعاد ماجرا چیست و اینکه به خاطر نوازنده خانم بوده است یا چیز دیگر، هنوز به آن نرسیده‌ام. بالاخره شرایط منطقه همانطور که مستحضر هستید ملتهب است و شاید هم به دلیل موارد این چنینی بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: انشالله مشکل حل می شود و به زودی شاهد کنسرت آقای قربانی خواهیم بود.