منابع رسمی در غزه اعلام کردند که با توجه به پایان آب آشامیدنی در غزه، مردم این باریکه مجبور به آشامیدن آب‌های ناسالم شده اند.     یونیسف امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آب آشامیدنی در غزه پایان یافته و مردم این منطقه مجبور به آشامیدن آب‌های ناسالم و غیرقابل شرب هستند. […]

 منابع رسمی در غزه اعلام کردند که با توجه به پایان آب آشامیدنی در غزه، مردم این باریکه مجبور به آشامیدن آب‌های ناسالم شده اند.

 

آب آشامیدنی در غزه به پایان رسید

 

یونیسف امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آب آشامیدنی در غزه پایان یافته و مردم این منطقه مجبور به آشامیدن آب‌های ناسالم و غیرقابل شرب هستند.

 

رژیم صهیونیستی در آغاز حملات وحشیانه خود از قطع آب و برق غزه و جلوگیری از ورود سوخت و مواد غذایی به این باریکه خبر داده بود.

 

در تحولی دیگر، رژیم صهیونیستی همزمان با ادامه نبرد طوفان الاقصی در غزه به بازداشت گسترده فلسطینیان در کرانه باختری ادامه می‌دهد.

 

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست در حملات بامداد امروز به کرانه باختری دست کم ۵۳ نفر را بازداشت کردند.

 

صهیونیست‌ها تعدادی از نمایندگان مجلس قانونگذاری فلسطین را هم به اسارت گرفتند که از جمله آن‌ها می‌توان به دکتر عزیز دویک رئیس مجلس قانونگذاری، دکتر ماهر بدر نماینده فلسطینی، عیسی الجعبری وزیر سابق، نزار رمضان نماینده فلسطینی، محمد جمال نتشه نماینده فلسطینی و باسم زعاریر نماینده فلسطینی را به اسارت گرفتند.

 

شمار زیادی از بازاشت شدگان هم جزو آزاده‎های فلسطینی هستند.

مهر

+