انگولو کانته در میان گزارش‌هایی مبنی بر ناراضی بودن تعداد زیادی از ستاره‌ها از نقل و انتقالات هنگفت عربستان سعودی در تابستان امسال، در دفاع از لیگ حرفه‌ای عربستان صحبت کرده است. پس از نقل و انتقالات باشگاه‌های اروپایی در تابستان امسال بازیکنان بزرگی به خاورمیانه مهاجرت کردند، از جمله بازیکنانی مانند کریم بنزما دارنده […]

- دفاع جانانه ستاره پیشین چلسی از لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی

انگولو کانته در میان گزارش‌هایی مبنی بر ناراضی بودن تعداد زیادی از ستاره‌ها از نقل و انتقالات هنگفت عربستان سعودی در تابستان امسال، در دفاع از لیگ حرفه‌ای عربستان صحبت کرده است.

پس از نقل و انتقالات باشگاه‌های اروپایی در تابستان امسال بازیکنان بزرگی به خاورمیانه مهاجرت کردند، از جمله بازیکنانی مانند کریم بنزما دارنده توپ طلا و جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول. و روسای لیگ متعهد شده‌اند که به هزینه‌های کلان ادامه دهند و افرادی مانند محمد صلاح را برای پنجره بعدی در نظر دارند. با این حال، حضور در مسابقات لیگ در سطح ناچیز باقی مانده و همچنین گزارش شده که بازیکنان به دلیل استاندارد ضعیف بازی، از هر دقیقه مسابقات در این لیگ متنفر هستند.

اما کانته به هیچ وجه مأیوس به نظر نمی‌رسد. این بازیکن ۳۲ ساله در تابستان و پس از مصدومیت در لندن از چلسی به الاتحاد پیوست و تا کنون از هدایت سرمربی سابق ولوز، نونو اسپریتو سانتو، بسیار راضی بوده است. او تمام ۹ بازی لیگ را برای باشگاه جدیدش آغاز کرده و و طبق گزارش نشریه اکیپ، استاندارد لیگ عربستان را در سطحی مشابه با یکی از لیگ‌های برتر اروپا ارزیابی می‌کند.

کانته معتقد است که بازی‌ها مشابه لیگ ۱ فرانسه است. این هافبک به مدت دو سال در کان بازی کرد و بعد به لستر در سال ۲۰۱۵ منتقل شد و به روباه‌ها برای کسب عنوان قهرمانی فراموش نشدنی لیگ برتر کمک کرد.

او همچنین تاکید کرده که تمرکزش روی باشگاه جدیدش است و در خط هافبک در کنار فابینیو بازی می‌کند. این تیم با ۱۹ امتیاز از ۹ بازی خود تاکنون در رده نهم جدول قرار دارد. اما این الهلال است که در حال حاضر پس از جذب الکساندر میتروویچ بازیکن سابق فولام و روبن نوس هافبک ولوز در صدر جدول قرار دارد. آنها با مربیگری ژرژ ژسوس، یک امتیاز بالاتر از التعاون هستند و چهار امتیاز از النصر کریستیانو رونالدو فاصله دارند.

بیشتر بخوانید: زلاتان به رونالدو، نیمار، بنزما و دیگر ستاره‌ها طعنه زد؛ برخی از بازیکنان نیاز به کسب درآمد داشتند/ باید به خاطر استعدادتان در یادها بمانید نه درآمدتان!

منبع: خبـر ورزشی