تیم ملی با برتری پرگل مقابل قطر قهرمان تورنمنت اردن شد. در این بازی درست مثل بازی با اردن علیرضا بیرانوند گلر فیکس تیم ملی بود و موفق شد یک کلین‌شیت دیگر به نام خودش ثبت کند. کلین‌شیتی که رنگ و بوی دیگری داشت و علیرضا را رکورددار کرد. بیرانوند که در سال‌های اخیر مرد […]

- ستاره پرسپولیس اسطوره‌ها را جا گذاشت/ بیرانوند به تنهایی رکورددار شد!

تیم ملی با برتری پرگل مقابل قطر قهرمان تورنمنت اردن شد. در این بازی درست مثل بازی با اردن علیرضا بیرانوند گلر فیکس تیم ملی بود و موفق شد یک کلین‌شیت دیگر به نام خودش ثبت کند. کلین‌شیتی که رنگ و بوی دیگری داشت و علیرضا را رکورددار کرد.

بیرانوند که در سال‌های اخیر مرد شماره یک تیم ملی بوده، حالا بالاتر از اسطوره‌هایی مثل عابدزاده و حجازی ،رکورددار بیشترین تعداد کلین‌شیت در تاریخ بازی‌های ملی شده است. بیرانوند که در چند ماه اخیر و به خصوص در بازی‌های ملی بدشانس بوده و ۳ بار مصدوم شده، در بازی با قطر برای سی و چهارمین بار کلین‌شیت کرد و عابدزاده و رحمتی را پشت سر گذاشت.

عابدزاده و رحمتی هر کدام ۳۳ کلین‌شیت داشتند و نفراتی چون میرزاپور با ۲۹ و حجازی با ۲۳ کلین‌شیت در رده‌های بعدی قرار دارند. بیرانوند که به نظر می‌رسد حالاحالاها در تیم ملی بازی خواهد کرد تنها ۱۶ بازی تا رکورد بیشترین تعدا بازی برای تیم ملی به عنوان یک گلر فاصله دارد و می‌تواند به زودی این رکورد را هم که متعلق به مهدی رحمتی است، به نام خود کند.

منبع: خبـر ورزشی