به گزارش زیرنویس، مرتضی پورعلی گنجی پس از ورود تیم ملی فوتبال ایران به کشور در خصوص مصدومیت خود گفت: خیلی ممنونم از همه دوستانی که در فضای مجازی حالم رو جویا شدند. نمی‌دانم اسمش را چی بگذارم؟ حکمت، قسمت، اتفاق. اتفاق تلخی بود. من وقتی خودم این صحنه را می‌بینم بدنم می‌لرزد. مدافع ملی […]

به گزارش زیرنویس، مرتضی پورعلی گنجی پس از ورود تیم ملی فوتبال ایران به کشور در خصوص مصدومیت خود گفت: خیلی ممنونم از همه دوستانی که در فضای مجازی حالم رو جویا شدند. نمی‌دانم اسمش را چی بگذارم؟ حکمت، قسمت، اتفاق. اتفاق تلخی بود. من وقتی خودم این صحنه را می‌بینم بدنم می‌لرزد.

مدافع ملی پوش پرسپولیس اظهار داشت: من که از تلاش و اراده خودم مطئنم هستم و امیدوارم باشگاه پرسپولیس، فدراسیون و تیم ملی به من کمک کنند.

وی اظهار داشت: الان دارم می‌روم که MRI بگیرم و امیدوارم اتفاق بزرگی رخ نداده باشد. اگر هم باشد با صلابت کامل بازمی‌گردم.

پورعلی‌گنجی گفت: دم همگی گرم که یک دنیا دلگرمی می‌دهید.

مرتضی پورعلی‌گنجی که شب گذشته دچار مصدومیت سنگینی در بازی با قطر شد، بلافاصله پس از بازگشت به کشورمان همراه با علیرضا شهاب، فیزیوتراپیست تیم ملی راهی بیمارستان آتیه شد تا از پای خود MRI بگیرد.

پورعلی گنجی در زمان خروج از فرودگاه روی ویلچر نشسته و شرایط سختی داشت.

منبع خبر: رکنـا