قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ وضعیت آرام و باثباتی دارد. در بازار خودروهای داخلی سراسر ثبات حاکم است و در مواردی، تغییرات بسیار جزئی دیده می‌شود؛ همچنین در بازار مونتاژی نیز تعداد انگشت‌شماری از خودروها تغییر قیمت داشتند. با این حال ممکن است این آرامش قبل از طوفان باشد. چراکه شب گذشته بار […]

قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ وضعیت آرام و باثباتی دارد. در بازار خودروهای داخلی سراسر ثبات حاکم است و در مواردی، تغییرات بسیار جزئی دیده می‌شود؛ همچنین در بازار مونتاژی نیز تعداد انگشت‌شماری از خودروها تغییر قیمت داشتند. با این حال ممکن است این آرامش قبل از طوفان باشد. چراکه شب گذشته بار دیگر خاورمیانه به کانون جنگ در جهان تبدیل شد.

البته این بار جنگ از حیطه نظامی خارجی شد و در جنایتی ضدبشری بیمارستان کودکان مورد اصابت موشک قرار گرفت. اتفاقی که بلافاصله واکنش‌های جهانی را در پی داشت و ممکن است با توجه به افژایش درگیری‌ها، بار دیر بازارهای ایران هم واکنش منفی به این اتفاق نشان دهند.

خودروهای وارداتی نیامده میلیاردی شدند

نرخ دلار در روزهای گذشته کاهشی گزارش شد و به تبع آن بازار خودرو نیز این افت قیمت را تجربه کرد. اما از روز گذشته که نرخ دلار به ثبات رسید، بازار خودرو نیز آرام گرفته و قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی به آرامش نسبی رسیده‌اند.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز باثبات گزارش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S هاچ‌بک ارزان‌قیمت ایرانی به شمار می‌رود که روز گذشته تغییر قیمتی نداشت، امروز حدود یک میلیون تومان گران‌تر شده و با نرخ ۳۴۹ میلیون تومان معامله می‌شود.
پژو ۲۰۷i دنده‌ای از هاچ‌بک‌های محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که روز گذشته ۶ میلیون تومان افت قیمتی داشت، امروز نیز پنج میلیون تومان دیگر کاهش یافت و با قیمت ۶۰۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی دیگر از معدود خودروهای داخلی بازار است که تغییر قیمت دارد. این سدان رده بالای ایران خودرو که روز گذشته تنها حدود یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت، امروز نیز یک میلیون تومان دیگر کاهش داشته و به نرخ ۷۳۵ میلیون تومان رسیده است.

تارا دنده‌اتوماتیک که یکی از گران‌ترین خودروی تولیدی ایران خودرو به شمار می‌رود، امروز هیچ تغییر قیمتی نداشته و با قیمت ۷۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی نیز غالباً ثابت و بدون تغییر است.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار بوده که از هفته گذشته تغییری نداشته و با همان قیمت ۷۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S۵ دنده‌اتوماتیک یکی از معدود کراس‌اوورهای مونتاژی بازار است که افت قیمتی درحد جزئی دارد. این خودرو در روز گذشته حدود ۱۰ میلیون تومان کاهش داشت و امروز نیز با پنج میلیون تومان کاهش دیگر، به نرخ یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۲/ تاثیر افزایش تنش‌ها در غزه بر بازار خودرو

چری تیگو ۷IE رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای مونتاژی به شمار می‌رود که از آغاز امروز حدود ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس تیگو ۷ پرو یکی دیگر از کراس‌اوورهای مونتاژی بازار محسوب می‌شود که با افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی، به نرخ یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان رسید.

روزهای آینده جزو روز کاری هفته به شمار نمی‌رود؛ بنابراین انتظار تغییرات قیمت خودرو طی روزهای آینده بسیار دور از انتظار است. البته هفته آینده باید نوسانات نرخ ارز را زیر نظر داشت و در صورتی که تغییری روی نرخ دلار رخ دهد، قیمت خودرو نیز بالا و پایین خواهد شد.

قیمت خودرو امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۲/ تاثیر افزایش تنش‌ها در غزه بر بازار خودرو

با توجه به تشدید جنگ اسرائیل و حماس از شب گذشته و حمله ضدبشری به بیمارستان کودکان غزه، احتمال افزایش‌ تنش‌های بین‌المللی و متعاقب آن افزایش نرخ دلار در ایران چندان دور از ذهن نیست. در صورتی که دلار بار دیگر روند صعودی بگیرد، بازار خودرو نیز به تبعیت از آن دچار نوسان می‌شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در زیرنویس مراجعه کنید.

۲۳۳۲۲۰

منبع: خبـرآنلاین