حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران در بازگشت ایران از اردن و تورنمنت چهار جانبه گفت: با توجه به فیفادی که داشتیم، دو بازی انجام دادیم. به نظر من تیم دارد به هارمونی و هماهنگی می‌رسد و دیدید که بازی با قطر واقعا اوج کارمان بود. بچه‌ها واقعا تلاش کردند و دستورات تاکتیکی را به نحو احسن […]

- بازی با قطر اوج کار تیم ملی ایران بود/ نمی توانیم خودمان را گول بزنیم

حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران در بازگشت ایران از اردن و تورنمنت چهار جانبه گفت: با توجه به فیفادی که داشتیم، دو بازی انجام دادیم. به نظر من تیم دارد به هارمونی و هماهنگی می‌رسد و دیدید که بازی با قطر واقعا اوج کارمان بود. بچه‌ها واقعا تلاش کردند و دستورات تاکتیکی را به نحو احسن پیاده کردند و نتیجه‌اش این شد که چهار گل بزنیم.

او در مورد اینکه همواره بازی‌های دوستانه ایران با بازی‌های رقبایی مثل ژاپن مقایسه می‌شود گفت: مطمئنا باید کارشناسی به شرایط ما نگاه کنند. ما می‌دانیم و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. ما دوست داریم که با تیم‌های بزرگتر بازی کنیم ولی شرایط را می‌دانید.

مطهری در پایان بیان کرد: ما سعی کردیم به بهترین شکل استفاده کنیم از زمان‌هایی که داریم‌. باتوجه به شرایط این اتفاق نیفتاده اما سعی می‌کنیم یک تیمی باشیم که خیلی محترمانه و با برنامه بازی کنیم و این را در بازی‌های ما رد پایش را می‌بینید.

منبع: خبـر ورزشی