دیدار معوقه هفته ششم بین تیم‌های پیکان و پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که این دو تیم در ۵ دیدار آخر خود نتایجی گرفته‌اند که با کسب ۱۳ امتیاز از مجموع ۱۵ امتیاز کفه ترازو را کاملاً به سود پرسپولیس سنگین می‌کند. تیم پرسپولیس در این ۵ دیدار غیر از بازی رفت فصل گذشته که […]

- ۱۳ امتیاز در ۵ مسابقه مقابل پیکان؛ همه چیز به نفع شاگردان یحیی

دیدار معوقه هفته ششم بین تیم‌های پیکان و پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که این دو تیم در ۵ دیدار آخر خود نتایجی گرفته‌اند که با کسب ۱۳ امتیاز از مجموع ۱۵ امتیاز کفه ترازو را کاملاً به سود پرسپولیس سنگین می‌کند. تیم پرسپولیس در این ۵ دیدار غیر از بازی رفت فصل گذشته که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید هر بار حریف تهرانی‌اش را با شکست بدرقه کرده است.

بازی هفته سی‌ام لیگ برتر بیستم در تاریخ هشتم مرداد ۱۴۰۰ با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد. مهدی عبدی و احمد نوراللهی هر دو گل پرسپولیس مقابل پیکان را در آن دیدار به ثمر رساندند. دیدار رفت فصل بیست و یکم لیگ برتر نیز با نتیجه سه بر یک پرسپولیس در تاریخ بیست و چهارم آذر ماه برگزار شد. دیدار هفته دهم دور رفت که مهدی عبدی (۱۸)، عیسی آل کثیر (۶۴) و علی شجاعی (۹۰) گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

بازی برگشت این دو تیم در هفته بیست و پنجم ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد. دیداری که امید عالیشاه در دقیقه ۳۲ با کارت قرمز مستقیم زمین بازی را ترک کرد. اما پرسپولیس در پایان دو بر صفر برنده شد. حامد پاکدل (۱۶) و علی نعمتی (۴۹) هر دو گل پرسپولیس را به ثمر رساندند. تنها بازی که در این ۵ مسابقه اخیر پیکان توانسته از پرسپولیس امتیاز بگیرد بازی رفت فصل گذشته لیگ بیست و دوم بود. چهارم دی ماه و در چهارچوب هفته سیزدهم. اما در بازی برگشت فصل بیست و دوم در هفته بیست و هشتم تیم پرسپولیس موفق شد با تک گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی پیکان را در تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری شکست بدهد.

حالا این دو تیم باید در چهارچوب بازی معوقه هفته ششم پنجشنبه ۲۷ مهر بار دیگر به مصاف هم بروند. تیم پیکان در رده نهم جدول قرار گرفته و پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در رده دوم بعد از استقلال قرار دارد.

منبع: خبـر ورزشی