به گزارش زیرنویس؛ بسیاری از افراد به علت آشنا نبودن با برنامه‌های شست‌وشو در ماشین لباسشویی برای شستن تمام لباس‌ها از یک برنامه مشخص استفاده می‌کنند و این موضوع علاوه بر کیفیت پایین شست‌وشو باعث صدمه دیدن لباس در طول زمان می‌شود، اما نسل جدید ماشین­های لباسشویی هوشمند با دریافت چند سوال ساده از کاربر […]

به گزارش زیرنویس؛ بسیاری از افراد به علت آشنا نبودن با برنامه‌های شست‌وشو در ماشین لباسشویی برای شستن تمام لباس‌ها از یک برنامه مشخص استفاده می‌کنند و این موضوع علاوه بر کیفیت پایین شست‌وشو باعث صدمه دیدن لباس در طول زمان می‌شود، اما نسل جدید ماشین­های لباسشویی هوشمند با دریافت چند سوال ساده از کاربر به‌طور اتوماتیک بهترین برنامه برای شست‌وشوی لباس را ارائه می‌دهند. علاوه بر این شما می‌توانید در هر مکانی ماشین لباسشویی خود  را با استفاده از یک برنامه در تبلت یا تلفن هوشمند خود کنترل کنید. امروزه ما می­توانیم با استفاده از نسل جدید ماشین­های لباسشویی هوشمند گروه صنعتی انتخاب و اپلیکیشن کنترل از راه دور لوازم خانگی با نام اسمارت بوم (پلتفرم IOT اختصاصی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک ) از این قابلیت‌های جذاب لذت ببریم.

شست وشوی هوشمندمدیر واحد IOT گروه صنعتی انتخاب در این باره گفت: برنامه شست‌وشوی هوشمند لباس به تازگی و با استفاده از فناوری روز دنیا طراحی و در اپلیکیشن اسمارت­ بوم بارگذاری شده که بهترین برنامه شستن لباس را بر اساس سه معیار میزان کثیفی، تراکم و رنگ لباس به کاربر ارائه می‌دهد.

نوید سلیمانی افزود: در برنامه هوشمند شستن لباس، وقتی برنامه شست‌وشو آغاز می‌شود در ابتدا متریال و جنس پارچه بررسی می‌شود، به عنوان مثال اگر همراه لباس‌ها پرده وجود داشته باشد این برنامه به صورت خودکار پارچه‌ها و متریال‌های دیگر را برای شست‌وشو حذف می‌کند یا مثلا البسه پنبه‌ای می‌توانند به همراه لباس کتان شسته شوند و این موارد به صورت پیش‌فرض در برنامه مشخص شده و در نهایت متریال‌هایی که می‌توانند باهم شسته شوند به کاربر نشان داده می‌شوند. در مرحله بعد میزان کثیفی لباس با سه مولفه کم، توسط و زیاد و سپس تراکم پارچه مشخص شده و در نهایت باتوجه به رنگ لباس برنامه شست‌وشوی مناسب به کاربر ارائه می‌شود.

او با اشاره به اینکه برای استفاده از برنامه هوشمندِ شست‌وشوی لباس، کاربران باید لباسشویی‌های سری ۷۱ و ۷۶ از محصولات برند گروه صنعتی انتخاب را که هوشمند هستند، انتخاب کنند، ادامه داد: در انتهای شست‌وشو پنج سوال درباره میزان رضایت از برنامه شست‌وشوی هوشمند از کاربر پرسیده و نتایج این نظرسنجی برای ما ارسال می‌شود و ما از این بازخوردها برای ارتقا هرچه بیشتر برنامه هوشمند استفاده می‌کنیم تا در نهایت هر کاربر بتواند برنامه شست‌وشوی مخصوص خود را شخصی‌سازی کند.

گفتنی است اسمارت بوم، پلتفرم IOT اختصاصی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک است و به منظور کنترل از راه دور و کاربری آسان محصولاتِ هوشمند برندهای تحت پوشش این گروه صنعتی طراحی شده است.

منبع خبر: رکنـا