بازدید دبیر کل فدراسیون فوتبال از ورزشگاه شهید درفشی‌فر
بازدید دبیر کل فدراسیون فوتبال از ورزشگاه شهید درفشی‌فر

دبیر کل فدراسیون فوتبال به اتفاق هیأت همراه، امروز از ورزشگاه شهید درفشی‌فر و امکانات این مجموعه بازدید کرد.

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هدایت ممبینی، دبیر کل فدراسیون فوتبال، امروز (سه‌شنبه) به اتفاق مصطفی زارعی، مدیر کمیته فنی و توسعه و صدور مجوز حرفه‌ای، فریبرز محمودزاده، مدیر آکادمی‌های فوتبال، ماجد بلالی، کارشناس کمیته فنی و توسعه فوتبال، از آکادمی باشگاه پرسپولیس و امکانات و تجهیزات مجموعه شهید درفشی‌فر (پرسپولیس) در راستای صدور مجوز حرفه‌ای، بازدید کردند.

ممبینی پس از بازدید از این مجموعه، در نشستی با محسن خلیلی، رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس، درباره مسائل مختلف آکادمی، تیم‌های پایه و تشکیلات باشگاه ابزار امیدواری کرد که مسیر مطلوب آکادمی این باشگاه همواره ادامه یابد.

در جریان این نشست، توضیحات و تحلیل برنامه‌های مدون باشگاه برای آکادمی، امکانات و تجهیزات و تعداد بازیکنانی که در این سه سال به تیم بزرگسالان معرفی شده‌اند و با عقد قرارداد با تیم بزرگسالان به باشگاه بزرگ پرسپولیس خدمت می‌کنند نیز صحبت شد.

هدایت ممبینی در خصوص عملکرد باشگاه و مدیریت آکادمی پرسپولیس در مسیر حرفه‌ای سازی، ابراز رضایت نموده و خاطر نشان کرد که با حمایت‌های هرچه بیشتر باشگاه پرسپولیس این روند رو به جلو حفظ و توسعه یابد.

 

منبع: ایسـنا