گروسی گفت: “آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چشم، گوش و حضور جامعه جهانی در ایران است. او نگرانی عمیق خود را از برنامه هسته‌ای ایران ابراز کرد.مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: جهان نباید مانند کره شمالی در تلاش های خود در قبال ایران شکست بخورد.به گزارش زیرنویس به نقل از عصرایران، “رافائل گروسی” […]

گروسی گفت: “آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چشم، گوش و حضور جامعه جهانی در ایران است. او نگرانی عمیق خود را از برنامه هسته‌ای ایران ابراز کرد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: جهان نباید مانند کره شمالی در تلاش های خود در قبال ایران شکست بخورد.
به گزارش زیرنویس به نقل از عصرایران، “رافائل گروسی” مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد جهان نباید در تلاش‌های مربوط به فعالیت های هسته ای ایران شکست بخورد؛ همان اتفاقی که درباره کره شمالی روی داد.
اشاره او به اقدام کره شمالی در اخراج بازرسان آژانس در سال ۲۰۰۹، پایان دادن به نظارت های آژانس و تولید بمب هسته‌ای است.
گروسی در پیامی ضبط شده در کنفرانس سالانه کنترل تسلیحات وزارت خارجه آمریکا گفت: “آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چشم، گوش و حضور جامعه جهانی در ایران است. آژانس به شدت نگران برنامه هسته ای ایران است.
وی افزود: ما شاهد چنین شکستی در کره شمالی بودیم.
گروسی ادامه داد: ما باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این مشکل به کار بگیریم، این بحث کنونی در مورد آنچه که در حال رخ دادن است و آنچه می توان در ایران انجام داد این است که از تبدیل شدن به یک شکست از سوی جامعه بین المللی جلوگیری کرد.
منظور او از شکست تبدیل ایران به کشور دارای بمب اتمی است.