تعطیلی‌های پی در پی لیگ برتر خیلی از تیم ها به خصوص تیم پرسپولیس را به ستوه آورده است و به همین خاطر یحیی گل محمدی پیش از بازی با الدحیل در مصاحبه اش از امیر قلعه نویی و تیم ملی درخواست کرده بود که تیم ملی قید حضور در تورنمنت چهارجانبه اردن را بزند […]

- پورعلی و رباط پاره؛ گل‌محمدی این روز را پیش بینی کرده بود!

تعطیلی‌های پی در پی لیگ برتر خیلی از تیم ها به خصوص تیم پرسپولیس را به ستوه آورده است و به همین خاطر یحیی گل محمدی پیش از بازی با الدحیل در مصاحبه اش از امیر قلعه نویی و تیم ملی درخواست کرده بود که تیم ملی قید حضور در تورنمنت چهارجانبه اردن را بزند و به جای آن اجازه دهند که بازی های لیگ برتر برگزار شود. اما امیر قلعه نویی و تیم ملی به این درخواست نه گفتند که دستاورد آن برای تیم پرسپولیس مصدومیت یکی از مهره های کلیدی یعنی مرتضی پورعلی گنجی بود.

به نظر یحیی گل محمدی می دانست در بازی های اردن قرار است چه اتفاقی تلخی برای مدافع میانی اش رخ دهد که بارها تاکید به عدم حضور تیم ملی در تورنمنت اردن داشت. البته تیم ملی در فیفا دی راهی اردن شده بود و طبق قوانین فیفا در روزهای فیفا نباید بازی های لیگ برتر برگزار شود و فیفا دی تنها فرصتی است که تیم ملی می تواند از آن به منظور آماده سازی و هماهنگی بین بازیکنان بهره ببرد.

منبع: خبـر ورزشی