گلایه‌های قهرمان جهان از حسن یزدانی
گلایه‌های قهرمان جهان از حسن یزدانی

تسنیم نوشت: اکبر فلاح قهرمان پیشین کشتی جهان با اشاره به کشتی‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور که تا امروز پنج -یک به سود کشتی‌گیر آمریکایی دنبال می‌شود، گفت: دیوید تیلور نابغه نیست، حسن یزدانی او را نابغه کرده، اما یزدانی باتوجه به اینکه از نظر سنی از او کوچکتر است، هنوز وقت دارد که […]

- گلایه‌های قهرمان جهان از حسن یزدانی

تسنیم نوشت: اکبر فلاح قهرمان پیشین کشتی جهان با اشاره به کشتی‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور که تا امروز پنج -یک به سود کشتی‌گیر آمریکایی دنبال می‌شود، گفت: دیوید تیلور نابغه نیست، حسن یزدانی او را نابغه کرده، اما یزدانی باتوجه به اینکه از نظر سنی از او کوچکتر است، هنوز وقت دارد که شکستش دهد، اگر تا المپیک ضعف‌هایش را برطرف کند.

وی گفت: ۹ مدال گولش می‌زند که هیچ‌کسی از من بالاتر نیست، اما  من فکر می‌کنم اگر حرف همین مربیان را گوش کند، بالاخره مربی فنی هم در کادرفنی تیم ملی داریم، می‌تواند ببرد. فدراسیون هم باید بخواهد که یک کار جمعی انجام شود. چند مربی پخته‌تر و باتجربه‌تر و فنی‌تر باشند، منصور برزگر دو جمله بگوید که کشتی‌گیر شاید با آن حرف‌ها تکان بخورد، یا رضا یزدانی، یا یکی از همدوره‌های خودشان. اینطور نیست که هر کسی مدالش بیشتر شد، از کسی کمک نگیرد، این را باید آموزش ببینند، بووایسا سایتی‌اف که همه را می‌برد، یک پیرمرد را در کُچش می‌نشاندند، او که حرف می‌زد سایتی‌اف سرش را پایین می‌انداخت و گوش می‌کرد اما شاید بچه‌های ما حرف کسی را قبول نکنند.

سرمربی پیشین تیم ملی جوانان با تاکید بر اینکه مشکل حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور روحی است، ادامه داد: حسن یزدانی باید تیلور را ببرد، می‌تواند این کار را در المپیک انجام دهد، اما با این حرف که چون مدال من بیشتر است، از بقیه جلوترم و کسی چیزی ندارد به من اضافه کند، مشکل حل نمی‌شود. همه باید کمک کنند.

منبع: اطلاعات انلاین