به گزارش خبرنگار زیرنویس، سرهنگ طهرانی فرماندار شهرستان ری در جریان نشست خبری ظهر روز ۲۷ مهرماه در جمع خبرنگاران ابتدا با اشاره به جنگ نا برابر رژیم صهیونیست در غزه و شر و شیطانی بودن این رژیم گفت: نیروی انتظامی و بحث امنیت در سطح شهر یک زیر ساخت اساسی برای شهروندان است و […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس، سرهنگ طهرانی فرماندار شهرستان ری در جریان نشست خبری ظهر روز ۲۷ مهرماه در جمع خبرنگاران ابتدا با اشاره به جنگ نا برابر رژیم صهیونیست در غزه و شر و شیطانی بودن این رژیم گفت: نیروی انتظامی و بحث امنیت در سطح شهر یک زیر ساخت اساسی برای شهروندان است و اگر در این حوزه کوتاهی شود مطمنا موارد سیاسی و اجتماعی به مشکل بر می خورد.

وی در ادامه افزود: همکاران ما در حوزه انتظامی تمام تلاش خود را انجام داده اند و اولویت اول ما سریت است که از مساجد شروع شده و تمام ریسای کلانتری در مساجد برای تعامل با مردم حضور دارند.

طرهانی در ادامه گفت: حضور در مساجد می تواند مشکلات همان منطقه را شناسایی و برای برطرف کردن آن اقدامات سریع تری را انجام دهیم.

درست است که با کمبود تجهیزات مواجه هستیم اما همچنان پیگیر تمامی موارد موجود در شهرستان ری هستیم و سطح شهر را از وجود سارقین و‌معتادین و متجهارین پاک سازی میکنیم، تا مردم احساس امنیت را با تمام وجود حس کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت:در حوزه مواد مخدر و مبارزه با خرده فروشان کارهای خیلی خوبی را انجام داده ایم و به زودی نتیجه حاصله را اعلام خواهیم کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: از تمامی شهروندان برای همراهیشان با پلیس تشکر میکنیم، پلیس ما پلیس مردمیست و مردم ولی نعمت ما هستند.

حمل سلاح سرد و گرم در این منطقه را به خوبی کنترل کرده و طرح هایی رو اجرا کنیم که امنیت را به مردم برگردانیم.

وی افزود: در بحث قهوه خانه ها ورود کرده و تا سلامت جوانانمان به خطر نیوفتد اما بعد از چند مدت متوجه شدیم که بیشتر انها سلاح سرد همراه دارند با انها برخورد کردیم که بحث زورگیری را تا حد زیادی کم کردیم تا انها نتوانند به شهوندان دیگر آسیبی بزنند.

طرهانی گفت: با همکاری تمام دستگاهای نیروی انتظامی توانستیم تمام سطح شهر تهران را از وجود اشرار پاک سازی کنیم که توانستیم معتادین ۷ درصد و سارقین ۲۶ درصد، کشفیات ۳۷ درصد افزایش داشتیم که بیشتر انها سرقت های به روز خودرو و‌موتور سیکلت بوده است.

ارازل و اوباش خط قرمز ما هستند و اگر بهواهند برای مردم ایجاد نا امنی کنند و از خط قرمز ما عبور کند به طریقی با انها برخورد میکنیم که بداند پلیس بی درنگ با هیچ کسی تعارف نداشته و تمام مجرمان را به جزای اعمالشان خواهیم رساند.

منبع خبر: رکنـا