خانه پرستار هرمزگان در بیانیه ای از آمادگی اعضای این خانه برای ارائه هرگونه کمک مادی و معنوی به اهالی غزه خبر داد. به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، خانه پرستار استان هرمزگان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان غزه بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده: بسم رب الشهدا […]

خانه پرستار هرمزگان در بیانیه ای از آمادگی اعضای این خانه برای ارائه هرگونه کمک مادی و معنوی به اهالی غزه خبر داد.

به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، خانه پرستار استان هرمزگان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان غزه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده:

بسم رب الشهدا و صدیقین

یک بار دیگر خوی وحشی گری جرثومه های رژیم صهیونیستی در حمله ی شب گذشته به بیمارستان المعمدانی و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه به خصوص کودکان ، زنان ،مردان ، کادر درمان و نیروهای امدادی بیش از پیش بر مردم آزاده ی جهان ثابت شد و سکوت مجامع جهانی در برابر این حملات ددمنشانه لکه ی ننگی بزرگتر بر ادعاهای حقوق بشری این دولت ها نهاد.

خانه پرستار استان هرمزگان به نمایندگی از جامعه ی شریف پرستاری استان ، با دلی آکنده از غم و مصیبت و صد البته خشم و نفرت نسبت به رژیم حرام زاده ی صهیونیستی و هم پیمانان آن، آمادگی خود را جهت هر گونه کمک مادی و معنوی به مردم مظلوم غزه اعلام داشته و منتظر فرامین رهبر فرزانه ی انقلاب جهت انجام هر گونه اقدام مقتضی می باشد.

به گزارش فارس، پزشکاران، پرستاران و کادر درمان نیز در روز گذشته در هرمزگان چندین تجمع ضد صهیونیستی برگزار و آمادگی خود را برای اعزام به غزه اعلام داشتند.

پایان پیام/