دانیال اسماعیل‌فر پس از برتری ۳  بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر، بابت این سه امتیاز خوشحالیم. برای ما عجیب و غریب است که در تهران به این بزرگی هستیم و باید در قزوین بازی کنیم. زمین خوشگل بود، ولی شرایط جالبی نداشت. بازی […]

- این صحبت بی‌احترامی به رقباست!

دانیال اسماعیل‌فر پس از برتری ۳  بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر، بابت این سه امتیاز خوشحالیم. برای ما عجیب و غریب است که در تهران به این بزرگی هستیم و باید در قزوین بازی کنیم. زمین خوشگل بود، ولی شرایط جالبی نداشت. بازی در این زمین سخت بود. پیکان خوب بازی کرد و خدا را شکر می‌کنیم در این بازی سخت سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: صحبت از قهرمانی زود است و اگر بخواهیم در این رابطه حرف بزنیم به رقبا بی‌احترامی کرده‌ایم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین خاطر نشان کرد: ورزشگاه خوب بود، ولی چمن شرایط بازی کردن را نداشت. مهم‌تر از اینها سه امتیاز بازی بود که گرفتیم.

اسماعیل‌فر در رابطه با هت‌تریک شهاب زاهدی در این دیدار گفت: برای شهاب خیلی خوشحالم، او فوتبالیست قوی است و امیدوارم این روند را ادامه دهد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: پیروزی شیرین پرسپولیس با هت‌تریک زاهدی/ آسمان قرمزها شهاب‌باران شد!

منبع: خبـر ورزشی