عکس جلد روزنامه خبر ورزشی در تاریخ ۲۷ مهرماه سال ۱۳۹۲ را ملاحظه می‌کنید.

علی دایی: چرا محروم شوم؟ هنوز دایی را نشناخته‌اید!

به گزارش زیرنویس، ماجراهای افشاگرانه علی دایی پیرامون محسن قهرمانی و بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان ۱۰ سال قبل سر و صدای بسیار زیادی به راه انداخت و حتما به خاطر دارید بالغ بر یک ماه به سوژه اصلی فوتبال ایران تبدیل شده بود.

در روزهای پایانی مهرماه سال ۱۳۹۲ این شایعه مطرح شد که سرمربی وقت پرسپولیس به‌واسطه رفتاری که پس از بازی با سپاهان انجام داد، با محرومیت مواجه خواهد شد و همین مسئله عصبانیت علی دایی را به اوج رساند. دایی در گفت‌وگویی که روز ۲۷ مهرماه سال ۹۲ به تیتر اول زیرنویس تبدیل شده بود به شدت علیه محرومیت احتمالی خود موضع گرفت و گفت: من دارم تاوان حرف‌هایی که زدم و افشاگری‌های انجام‌شده را می‌دهم اما از مواضع خودم عقب‌نشینی نمی‌کنم چون به فوتبال پاک اعتقاد دارم. اصلا چرا باید محروم بشوم؟ مگر خلاف واقع صحبت کرده‌ام؟ البته حتی اگر محروم بشوم باز هم ‌حرف‌هایم را می‌زنم چون برخی آقایان هنوز علی دایی را نشناخته‌اند و فکر می‌کنند با طرح احتمال محرومیت، ساکت می‌شوم اما قطعا این‌طور نخواهد بود.

چند روز پس از همین ماجراها بود که کمیته انضباطی علی دایی را محروم کرد و داستان‌هایی به وقوع پیوست که حتما به آن‌ها خماهیم پرداخت.

منبع: خبـر ورزشی