استقلال در دهه سوم مهرماه سال ۱۳۸۹ توانست با گل فوق‌العاده حساسی که فرهاد مجیدی به ثمر رساند، پرسپولیس را شکست بدهد اما حاشیه‌های آن مسابقه و گلی که محمد نوری برای پرسپولیس به ثمر رساند و کمک داوران را آفساید گرفت به سوژه‌ای تبدیل شده بود که تا ۱۰ روز پس از پایان این […]

استقلال در دهه سوم مهرماه سال ۱۳۸۹ توانست با گل فوق‌العاده حساسی که فرهاد مجیدی به ثمر رساند، پرسپولیس را شکست بدهد اما حاشیه‌های آن مسابقه و گلی که محمد نوری برای پرسپولیس به ثمر رساند و کمک داوران را آفساید گرفت به سوژه‌ای تبدیل شده بود که تا ۱۰ روز پس از پایان این بازی همچنان پیرامون آن صحبت می‌شد. در همان روزها بود که برنامه ۹۰ یک نظرسنجی پیامکی گذاشت و طی آن از مردم این سوال را پرسید که اگر گل پرسپولیس آفساید اعلام نمی‌شد چه اتفاقی در نتیجه کلی بازی رخ می‌داد و بخش قابل ملاحظه‌ای از شرکت‌کنندگان مدعی شدند که احتمال داشت پرسپولیس بازی را ببرد!

در همین خصوص علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل وقت باشگاه استقلال با زیرنویس مصاحبه کرد و در خلال این گفت‌وگو که روز ۲۹ مهرماه سال ۱۳۸۹ در زیرنویس منتشر شد، در واکنش به نظرسنجی پیامکی برنامه ۹۰ گفت: ما دربی را بردیم. خوشحالم که استقلال دربی را درون زمین چمن برد و پرسپولیس در جریان مسابقه اس‌ام‌اسی!

فتح‌الله‌زاده همچنین تاکید کرد اگر افشین قطبی بخواهد او حاضر است با فرهاد مجیدی صحبت کند تا به تیم ملی برگردد و در جام ملت‌های ۲۰۱۱ حضور داشته باشد؛ اتفاقی که البته هرگز رخ نداد.

مصاحبه فتح الله زاده سال ۱۳۸۹

منبع: خبـر ورزشی