الان چند سالی است که تیم‌های لیگ برتری ملزم به داشتن آکادمی باشگاه شده‌اند و همین مسئله گاهی اوقات اتفاقات خاصی را رقم می‌زند. در واقع همه ساله پیرامون آکادمی باشگاه‌ها خبرهای فراوانی می‌شنویم و این روند حداقل فعلاً تمام شدنی نیست. در همین خصوص شنیدیم چند روز قبل داخل آکادمی یک تیم لیگ برتری […]

- اختلاف مدیر و سرمربی بر سر دو بازیکن سفارشی بالا گرفت!

الان چند سالی است که تیم‌های لیگ برتری ملزم به داشتن آکادمی باشگاه شده‌اند و همین مسئله گاهی اوقات اتفاقات خاصی را رقم می‌زند. در واقع همه ساله پیرامون آکادمی باشگاه‌ها خبرهای فراوانی می‌شنویم و این روند حداقل فعلاً تمام شدنی نیست.

در همین خصوص شنیدیم چند روز قبل داخل آکادمی یک تیم لیگ برتری تهرانی اتفاق عجیبی رخ داده است و مدیر آکادمی با یکی از مربیان تیم‌های پایه خود به شدت درگیری لفظی پیدا کرده است. از قرار معلوم، این مدیر تاکید دارد مربی مذکور به خاطر ضعف فنی باید جای خودش را به فرد دیگری بدهد اما سرمربی مغضوب به بعضی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه گفته که از وقتی ۲ بازیکن سفارش شده توسط مدیر مذکور را در ترکیب ثابت تیم به میدان نفرستاد، مورد غضب قرار گرفته و حالا برای کنار گذاشتنش برنامه‌ریزی شده است!

مدیرعامل باشگاه مورد نظر افرادی را مامور رسیدگی به این ماجرا کرده و قرار شده در یک جلسه رودررو میان سرمربی و مدیر آکادمی، تمام اسناد و مدارک مورد بررسی قرار بگیرند تا مشخص شود که چه کسی در این رابطه راست می‌گوید.

منبع: خبـر ورزشی