زبیر نیک‌نفس، بازیکن استقلال پس از پیروزی دراماتیک ۳ بر ۲ این تیم مقابل هوادار در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی کمی برای ما سخت شد ولی خدا را شکر توانستیم شخصیت تیمی‌مان را نشان دهیم و بازی را ببریم و شرمنده هواداران نشدیم. دلمان برای هواداران تنگ شده بود. امیدوارم بیشتر […]

- واکنش نیک‌نفس به آشتی کنان جواد نکونام و علی خطیر

زبیر نیک‌نفس، بازیکن استقلال پس از پیروزی دراماتیک ۳ بر ۲ این تیم مقابل هوادار در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی کمی برای ما سخت شد ولی خدا را شکر توانستیم شخصیت تیمی‌مان را نشان دهیم و بازی را ببریم و شرمنده هواداران نشدیم. دلمان برای هواداران تنگ شده بود. امیدوارم بیشتر از این از آن‌ها استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به بازگشت به بازی داشتند،‌ گفت: واقعیت ما در بین دو نیمه هم که صحبت کردیم، به چیزی به جز بازگشت به بازی فکر نمی‌کردیم و نمی‌خواستیم شرمنده هواداران شویم. حضور هواداران کمک زیادی به ما می‌کند.

بازیکن استقلال درباره مشکلات مالی این تیم گفت: باشگاه در حال تلاش است ولی ما هنوز از پارسال و امسال طلب داریم. امیدوارم مشکلات حل شود.

نیک‌نفس درباره تاثیر آشتی‌کنان خطیر و نکونام بیان کرد: واضح است که وقتی مدیریت و کادر فنی با هم خوب هستند، تاثیر مثبتی روی تیم خواهد داشت.

او با انتقاد از انتقال بازی‌های استقلال به جزیره کیش تصریح کرد: امیدوارم حداقل تا نیم فصل ما در ورزشگاه خودمان بازی کنیم. این که می‌گویند به شهر دیگری برویم، منطقی نیست.

منبع: خبـر ورزشی