آرش رضاوند پس از بازی استقلال مقابل هوادار گفت: خداراشکر توانستیم برنده بازی شویم. این برد برای هواداران است. آنها باعث شدند که بازی ۲ بر صفر باخته را ۳ بر ۲ ببریم. همه از این بازی لذت بردند. وی ادامه داد: بدهی‌ها که مونده است ولی فعلاً تمرکز ما روی بازی‌هاست. سعی داریم بازی […]

- واکنش آرش رضاوند به خبر تغییر محل بازی‌های استقلال

آرش رضاوند پس از بازی استقلال مقابل هوادار گفت: خداراشکر توانستیم برنده بازی شویم. این برد برای هواداران است. آنها باعث شدند که بازی ۲ بر صفر باخته را ۳ بر ۲ ببریم. همه از این بازی لذت بردند.

وی ادامه داد: بدهی‌ها که مونده است ولی فعلاً تمرکز ما روی بازی‌هاست. سعی داریم بازی به بازی جلو بریم. امیدوارم مشکلات هم حل شود.

رضاوند اظهار داشت: اگر هواداران امروز در کنار ما نبودند، قطعاً این نتیجه رقم نمی‌خورد. بازی ۲ بر صفر باخته را هوادار کمک می‌کند که شرایط بازگردد. انرژی خوبی به ما دادند.

بازیکن استقلال در خصوص اینکه آیا گل سوم استقلال آفساید بوده، گفت: نه من فکر نکنم. اگر هم آفساید بوده از گوشه زمین آمده است. آفسایدی هم نبود که خیلی تاثیرگذار باشد. این اصلا آفساید حساب نمی‌شود چون یک گل مرده توی گل رفت.

رضاوند در پاسخ به اینکه آیا حاضر است قراردادش را کم کند، گفت: در این صحبت‌هایی که شده، قرار شده به یک نتیجه‌ای برسیم. حالا باید بازیکنان و باشگاه با هم صحبت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده این قراردادها واقعی نیست و چطور بازیکنان استقلال راضی می‌شوند از قراردادشان کم کنند، گفت: من خودم را مثال می‌زنم. ۵۰ درصد از طلب پارسال ما مانده است.امسال هم ۱۰ درصد گرفتیم. کمی واقع بینانه نگاه کنیم. ما ۸ ماه پارسال پول نگرفتیم. باید صحبت شود تا این مشکلات حل شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: من شنیدم که قرار است بازی‌های استقلال را از ورزشگاه آزادی به جای دیگری ببرند. من خواهشی دارم از مسؤولان. زمین امروز خیلی خوب بود. ما هم استقلال تهرانیم. به نظرم با احترام به شهرهای دیگر، ما اینجا هوادارانمان می‌آیند و از ما حمایت می‌کنند. جاهای دیگر تعداد اینقدر زیاد نمی‌آیند. مخصوصا اینکه در کیش باشد.

وی در خصوص اینکه چقدر امید دارد به تیم ملی دعوت شود، اظهار داشت: من تمام تلاشم را می‌کنم. این نظر سرمربی تیم ملی است.

منبع: خبـر ورزشی