تا من هستم استقلال حذف نخواهد شد
تا من هستم استقلال حذف نخواهد شد

مدیرعامل استقلال در واکنش به برطرف شدن اختلافات میان او و کادرفنی تیمش گفت: همه چیز الان خوب است اگر بعضی‌ها اجازه دهند این فضا باقی بماند.

 

به گزارش زیرنویس، علی خطیر پس از پیروزی ۳ بر ۲ استقلال مقابل هوادار اظهار داشت: یک روز خوب برای باشگاه استقلال بود. ان‌شاءالله بردها تداوم داشته باشد و به سمت قهرمانی برویم. بازی فوق‌العاده‌ای بود؛ پُر از هیجان. یک بازی خوب و با غیرت از سمت بازیکنان‌مان انجام شد و از همه آنها تشکر می کنم.

وی درباره ناراحتی جواد نکونام از میزبانی استقلال در شهرهای دیگر توضیح داد: ما تمام تلاش مان را می‌کنیم که میزبانی استقلال را در تهران داشته باشیم. نمی‌دانم، اما یک صحبت‌هایی انجام دادیم و ان‌شاءالله بتوانیم در آزادی میزبانی کنیم. به ما گفتند زمین شرایط مساعد را ندارد، ولی این هم درست نیست که بقیه تیم‌ها میزبان باشند و ما همه بازی‌ها را میهمان باشیم. این شرایط عادلانه نیست. ما می‌خواهیم که در تهران باشیم. به هر حال زمین‌های دیگر را هم دیدیم و اگر یک درصد نتوانیم در تهران میزبان باشیم، حتماً‌ همه شرایط را می‌سنجیم و با نظر کادر فنی یک زمین خوب را انتخاب می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال در مورد آخرین وضعیت ثبت قرارداد بلانکو گفت: ان‌شاءالله هفته بعد کارهای بلانکو هم انجام می‌شود تا قراردادش ثبت شود.

«ظاهراً قرار است قرارداد بازیکنان دیگر کاهش پیدا کند و در مقابل قرارداد بلانکو ثبت شود.»، خطیر در واکنش به طرح این موضوع تأکید کرد: چهار بازیکن‌مان در تیم ملی بودند و ان‌شاءالله این اتفاق با غیرت و معرفت بازیکنان استقلال می‌افتد و امسال تیم قوی‌تری خواهیم داشت. ان‌شاءالله قرارداد بلانکو هم ثبت می‌شود.

وی در مورد اینکه اختلافات بین کادر فنی و مدیریت باشگاه استقلال برطرف شده است و ظاهراً این باشگاه به ساحل آرامش رسیده است، تصریح کرد: همه چیز الان خوب است اگر بعضی‌ها اجازه دهند این فضا باقی بماند. همیشه در فضای استقلال و پرسپولیس این اتفاقات بوده و برای امروز و دیروز نیست، ولی ان‌شاءالله همدلی و هماهنگی بین مدیریت و کادرفنی ادامه پیدا می‌کند و همه با اتحاد به سمت قهرمانی می‌رویم.

مدیرعامل استقلال در رابطه با نقل‌وانتقالات این تیم نیز عنوان کرد: ما تا نیم‌فصل همین روند را خواهیم داشت و اگر بتوانیم در نیم‌فصل تیم را برای قهرمانی تقویت می‌کنیم.

خطیر با اشاره به قرارداد استقلال با اسپانسرهای جدید اظهار داشت: ما با دو اسپانسر قرارداد بستیم و در حال مذاکره با اسپانسرهای بیشتر هستیم تا بتوانیم مشکلات مالی باشگاه را حل کنیم و در کنار مسائل فنی، مسائل اقتصادی هم حل شود. همه آیتم‌ها باید با هم رشد کند و تیم را در مسیر قهرمانی قرار دهد.

وی در مورد آخرین وضعیت کسب مجوز حرفه‌ای استقلال بیان کرد: من حرفم را قبلاً زدم، تا زمانی که من هستم استقلال بابت مجوز حرفه‌ای از آسیا حذف نخواهد شد.

«گفته می‌شود به دلیل بدهی‌ بالای استقلال باز هم ممکن است مجوز حرفه‌ای این باشگاه صادر نشود»، مدیرعامل استقلال در پاسخ به یادآوری این موضوع هم به خبرنگاران گفت: دوستان نظر زیاد می‌دهند؛ این اتفاق نمی‌افتد.

خطیر در پایان در مورد اصلاح قرارداد برخی بازیکنان نیز یادآور شد: ان‌شاءالله تا هفته بعد همه قراردادها اصلاح می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی