سه امتیاز استقلال را مدیون تلاش بازیکنان هستیم
سه امتیاز استقلال را مدیون تلاش بازیکنان هستیم

  مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل هوادار تهران اظهار کرد: هوادار تیم فوق العاده خوبی بود و ۴-۵ بازیکنان قدیمی استقلال در این تیم بازی می‌کردند و از دوستان قدیمی ما هم هستند. نیمه دوم تیم را هواداران تشویق کردند و بخاطر حضور گرم هواداران دست […]

 

مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل هوادار تهران اظهار کرد: هوادار تیم فوق العاده خوبی بود و ۴-۵ بازیکنان قدیمی استقلال در این تیم بازی می‌کردند و از دوستان قدیمی ما هم هستند. نیمه دوم تیم را هواداران تشویق کردند و بخاطر حضور گرم هواداران دست تک تکشان را می‌بوسم که تیم را رو به جلو هل دادند. سه امتیاز را مدیون تلاش بازیکنان، کادرفنی و هواداران هستیم.

وی در مورد میزبانی در خارج از تهران گفت: سه امتیاز امروز را بخاطر هواداران داریم و نمی‌توانیم از حضور هواداران بهره‌مند نشویم و فقط در بازی پرسپولیس و النصر چمن ورزشگاه وضعیت افتضاحی داشت، ولی بعد در بازی نساجی و الهلال خوب بود. امروز هم چمن شرایط خوبی داشت و اصلا نمی‌توانیم در شهر دیگر یا ورزشگاهی دیگر بازی کنیم. حتی اگر در ورزشگاه دستگردی در تهران هم بازی کنیم بازهم شرایط میزبانی نداریم. باید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و باید از هواداران استفاده کنیم.

وی در مورد کاهش قرارداد بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو گفت: قرار است در یک باشگاه و خانواده خودمان این موضوع را بررسی کنیم و چیزی نیست که الان بتوانیم در موردش صحبت کنیم.

مهدی پور در مورد وضعیت صدرنشینی استقلال گفت: استقلال امروز شخصیت خودش را نشان داد و شرایط تیم خوب است ۳ بر ۲ برنده شدیم و این تیم نیاز به پشتیبانی دارد و بازیکنان از همه لحاظ باید حمایت شود تا تیم در کورس بماند و در ورزشگاه آزادی باید بازی کنیم و غیر از این نباید باشد.

مهدی پور درمورد استوری‌های بازیکنان گفت: یک سری مشکلات داشتیم که درموردش صحبت کردیم و تعاملاتی انجام دادیم و قرار شد مسائل خانوادگی حل شود.

باشگاه خبرنگاران