به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، زبیر نیک نفس پس از بازی استقلال و هوادار گفت: بازی امروز کمی سخت شد ولی خداراشکر توانستیم شخصیت تیمی خودمان را نشان بدهیم. خوشحالم که شرمنده این هواداران نشدیم. دل ما برای هواداران تنگ شده بود. امیدوارم که حضورشان ادامه دار باشد و حتی حضورشان بیشتر. […]

- بین ۲ نیمه به چیزی جز بازگشت به بازی فکر نمی‌کردیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، زبیر نیک نفس پس از بازی استقلال و هوادار گفت: بازی امروز کمی سخت شد ولی خداراشکر توانستیم شخصیت تیمی خودمان را نشان بدهیم. خوشحالم که شرمنده این هواداران نشدیم. دل ما برای هواداران تنگ شده بود. امیدوارم که حضورشان ادامه دار باشد و حتی حضورشان بیشتر.

وی ادامه داد: واقعیت در بین ۲ نیمه به چیزی جز بازگشت به بازی فکر نمی‌کردیم. هواداران آمده بودند و بانوان هم حضور داشتند و نمی‌خواستیم ناراحت بازگردند. تمام تلاشمان را کردیم و خداراشکر به جواب رسیدیم.

نیک نفس اظهار داشت: ما همیشه تلاشمان را می‌کنیم چه هوادار باشد و چه نباشد ولی اینکه هستند خیلی به ما کمک می‌کند.

بازیکن استقلال در خصوص مشکلات مالی اظهار داشت: باشگاه دارد تمام تلاشش را می‌کند ولی نه، ما از پارسال و امسال خیلی طلب داریم. باشگاه هم دارد تلاشش را می‌کند و امیدوارم حل شود.

نیک نفس در پاسخ به اینکه آیا بهتر شدن رابطه نکونام و خطیر چقدر به باشگاه کمک کرده، گفت: این یک چیز بسیار واضح است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم تا حداقل نیم فصل بتوانیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم. این صحبت‌هایی که می‌شود که برویم جایی دیگر، به نظرم منطقی نیست.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا