چه کسی اموال هیات فوتبال تهران را برده است؟ +واکنش میرشاد ماجدی
چه کسی اموال هیات فوتبال تهران را برده است؟ +واکنش میرشاد ماجدی

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، سیدمیرشاد ماجدی در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک و در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌خیلی خوشحالم مانند سایر اعضای هیأت رئیسه در این مراسم شرکت کردم به هر حال بانوان ما خیلی از لحاظ فوتبال عقب هستند و باید امکانات بیشتری به آن‌ها بدهیم. […]

- چه کسی اموال هیات فوتبال تهران را برده است؟ +واکنش میرشاد ماجدی

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، سیدمیرشاد ماجدی در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک و در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌خیلی خوشحالم مانند سایر اعضای هیأت رئیسه در این مراسم شرکت کردم به هر حال بانوان ما خیلی از لحاظ فوتبال عقب هستند و باید امکانات بیشتری به آن‌ها بدهیم. در کلیپی که امروز از اعضای تیم بانوان پخش شد فقط یک فوتبالیست متوجه می‌شود وقتی یک تیم مقابل حریفی پرقدرت قرار می‌گیرد و می‌تواند آن را شکست بدهد چه معنا و مفهومی دارد. واقعا این موضوع را حس کردم.

وی افزود: تیم ملی بانوان ما در تورنمنت بسیار بزرگی شرکت می‌کنند فارغ از هر نتیجه‌ای حضور در این تورنمنت یک برگ برنده برای بانوان ما خواهد بود و تجربه خوبی را برای فوتبال آن‌ها با ارمغان می‌آورد امیدواریم جدا از بحث نتیجه دستاورد خوبی از این مسابقات داشته باشیم. از همین تریبون استفاده کرده و از مریم منظمی (نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال)، خواهش می‌کنم صفر تا صد حضورشان در این دوره از مسابقات را یادداشت کرده و گزارش کاملی را پس از مسابقات به فدراسیون بدهند تا بتوانیم برای فوتبال بانوان برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که از حدود دو هفته قبل به عنوان رئیس هیأت فوتبال تهران انتخاب شده در مورد مشکلات موجود در فوتبال پایتخت توضیح داد: فوتبال در کشور ما در تمام بخش‌ها با مشکل مواجه است وقتی هم فدراسیون فوتبال را تحویل گرفتم چنین مشکلاتی وجود داشت، اما با همت همکاران و همکاری آن‌ها توانستیم کم کم آن‌ها را رفع کنیم. برای فوتبال تهران هم اینگونه نیست که یک روزه، یک شبه یا یک ماهه بتوانیم تغییرات اساسی به وجود بیاوریم، اما قطعا کار را اولویت‌بندی کرده و به یک یک این مشکلات رسیدگی خواهیم کرد. مهمترین موضوعی که برای آینده نزدیک در مورد هیأت تهران در نظر دارم بحث استعدادیابی در رده زیر ۱۷ و زیر ۲۰ است قول می‌دهم حداکثر تا پایان سال دو تیم منتخب که با تیم‌های ملی ما در این رده رهبری کنند فقط از تهران تشکیل می‌دهیم.

ماجدی در خصوص مشکلات مربوط به زمین ورزشگاه‌های تهران و اینکه ظاهرا قرار است ورزشگاه تختی تا نیم‌فصل آماده شود، عنوان کرد: بحث‌های زیرساختی در اختیار هیأت فوتبال تهران نیست فقط این هیأت مجری برگزاری مسابقات است. اطمینان داریم با حمایت‌های علی جوادی می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم. سعی داریم این مشکلات به مرور رفع شود، اما نمی‌توانیم قول و وعده‌ای بدهیم، زیرا استادیوم‌ها در اختیار ما نیستند ورزشگاه آزادی و سایر استادیوم‌ها در اختیار وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز هستند، اما سعی داریم با مذاکره به نتیجه مطلوب برسیم.

ماجدی در مورد اینکه پس از خروج حبیب‌الله شیرازی از هیأت تهران اخباری در مورد خروج برخی اموال این هیأت توسط او منتشر شد و خودش در این مدت چه پیگیری‌هایی در این مورد انجام دادهت است عنوان کرد: از روزی که به عنوان رئیس هیأت انتخاب شدم فقط یک روز در محل این هیأت حضور داشتم، زیرا باید به جلسه مدیران فنی فیفا به اندونزی می‌رفتم شب گذشته به تهران بازگشتم. فکر می‌کنم ادواتی که به آن‌ها اشاره شده به حدی ارزش ندارد که یک نفر بخواهد با استفاده از آن‌ها با شأن و شخصیت خودش بازی کند. صحبت می‌کنیم اگر چنین اتفاقی افتاده باشد قطعا این اموال به هیأت بازمی‌گردد با شخصیتی که از شیرازی سراغ دارم بعید می‌دانم چنین کاری انجام شده باشد.

وی در خصوص وضعیت ساماندهی مدارس فوتبال تهران که مورد تأکید مهدی تاج نیز قرار دارد گفت: به عنوان رئیس کمیته جوانان فدراسیون حدود سه ماه قبل آئین‌نامه‌ای را برای مدارس فوتبال تدوین کردیم که پس از تصویب هیأت رئیسه به همه استان‌ها ابلاغ شد. با برخی عزیزان در وزارت آموزش و پرورش جلسه داشتیم و به این دلیل که خودم این آئین‌نامه را ابلاغ کردم وظیفه دارم اکنون آن را به بهترین شکل اجرا کنم. سعی داریم بیشتر مدارس فوتبال را تا پایان سال مجاب کنیم. مجوز حرفه‌ای‌گری و کاری خود را از اداره کل ورزش جوانان استان و فدراسیون فوتبال و هیأت فوتبال تهران اخذ کنیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف سایر اعضای هیأت رئیسه در مراسم امروز روی صندلی‌های ردیف دوم نشسته بود، توضیح داد: وقتی دیر بیایید باید عقب بنشینید (با خنده) من وقتی برای قراداد بستن به عنوان بازیکن به باشگاه استقلال رفتم خیلی علاقه داشتم پیراهن ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ را بپوشم، اما اولین پیراهنی که می‌توانستم انتخاب کنم شماره ۲۱ بود، زیرا تا ۲۰ رزرو شده بود. امروز هم وقتی وارد سالن شدم دیدم تمام صندلی‌ها رزرو شده، جایگاه‌ها فرق نمی‌کند همین که در کنار عزیزان و بانوان حضور داریم خوب است.

منبع: اطلاعات انلاین