به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد؛  محسن حرازی زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: کازیرنویسن مراکز درمانی، رانندگان و وسایل نقلیه امدادی، امدادگران هلال‌احمر و صلیب سرخ و اماکنی که از نشان هلال‌احمر و صلیب سرخ استفاده می کنند نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار گیرند‌. وی ادامه داد: برای همدردی […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد؛  محسن حرازی زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: کازیرنویسن مراکز درمانی، رانندگان و وسایل نقلیه امدادی، امدادگران هلال‌احمر و صلیب سرخ و اماکنی که از نشان هلال‌احمر و صلیب سرخ استفاده می کنند نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار گیرند‌.

وی ادامه داد: برای همدردی با مردم مظلوم، بی پناه و بی دفاع فلسطین و محکومیت حمله وحشیانه به امدادگران و غیر نظامیان در غزه، داوطلبان جوانان و امدادگران و کادر درمان هلال احمر گرد هم می آیند.

حرازی زاده بیان داشت: این تجمع روز یکشنبه ۳۰ مهر ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان فرهنگ ( نعل اسبی ) بطرف بلوار فلسطین و ساختمان ستادی جمعیت هلال احمراستان با حضور مسئولین استانی برگزار و در پایان این مراسم بیانیه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در حمایت از مردم فلسطین قرائت خواهد شد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان از همه مردم شهید پرور استان و اعضای داوطلب هلال احمر استان،کادر درمان و سلامت، نیروهای امدادی دستگاه های خدمات رسان اورژانس و آتش نشانی و … و جامعه رسانه و خبرنگاران و مطبوعات دعوت که در این گردهمایی شرکت نمایند .

یزد/ سمیه گلابگیریان

 

منبع خبر: رکنـا