دو تیم چلسی و آرسنال در بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. نیمه اول این بازی چلسی تیم بهتری بود و توانست پس از فشار دقایق ابتدایی توسط کول پالمر در دقیقه ۱۵ از روی نقطه پنالتی به گل اول […]

دو تیم چلسی و آرسنال در بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

نیمه اول این بازی چلسی تیم بهتری بود و توانست پس از فشار دقایق ابتدایی توسط کول پالمر در دقیقه ۱۵ از روی نقطه پنالتی به گل اول برسد. در نیمه دوم نیز بازی برتر آبی‌ها ادامه داشت و روی اشتباه داوید رایا، میخایلو مودریک در دقیقه ۴۸ به زیبایی گل دوم را به ثمر رساند.

کام‌بک توپچی‌ها تکمیل نشد/ دربی هیجان‌انگیز لندن برنده نداشت

در حالی که احساس می‌شد چلسی به برد شیرینی دست می‌یابد، همه‌چیز تغییر کرد و آرسنال با گل‌های دکلان رایس و لئاندرو تروسار بازی را به تساوی کشاند. هافبک انگلیسی در دقیقه ۷۷ گل نخست را زد و سپس در دقیقه ۸۴ ستاره بلژیکی کار را به تساوی کشاند.

کام‌بک توپچی‌ها تکمیل نشد/ دربی هیجان‌انگیز لندن برنده نداشت

آرسنال با این تساوی نتوانست به صدر جدول برسد و با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سیتی در رده دوم ایستاد. چلسی هم که این فصل وضعیت خوبی نداشته با ۱۲ امتیاز تیم نهم جدول است.

منبع: خبـر ورزشی