جدال سپاهان و نساجی با ازبکستانی‌ها
جدال سپاهان و نساجی با ازبکستانی‌ها

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی از فردا (روز دوشنبه) آغاز می‌شود که تیم‌های سپاهان و نساجی نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان ازبکستانی  خود می‌روند و تیم پرسپولیس هم روز سه شنبه پذیرای تیم فوتبال استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی خواهد بود. آلمالیق- سپاهان/ روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ تیم سپاهان بعد از اینکه بازی […]

- جدال سپاهان و نساجی با ازبکستانی‌ها

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی از فردا (روز دوشنبه) آغاز می‌شود که تیم‌های سپاهان و نساجی نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان ازبکستانی  خود می‌روند و تیم پرسپولیس هم روز سه شنبه پذیرای تیم فوتبال استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

آلمالیق- سپاهان/ روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰

تیم سپاهان بعد از اینکه بازی اش در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به خاطر حضور پیدا نکردن تیم الاتحاد عربستان لغو شد در سومین بازی خود در این رقابت‌ها باید به مصاف تیم آلمالیق ازبکستان برود.

۲ تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم سپاهان با یک امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد و تیم آلمالیق هم بدون امتیاز در انتهای جدول ایستاده است. هر ۲ تیم به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند تا به جدول برگردند.

سپاهانی‌ها طی هماهنگی وتوافق با تیم گل گهر سیرجان در هفته ششم بازی نکردند و بعد از گذشت ۱۵ روز به مصاف حریف ازبکستانی خود در لیگ قهرمانان آسیا می‌روند.

سپاهانی‌ها خط حمله زهرداری دارند و از این بابت مشکلی برای گلزنی ندارند، اما خط دفاعشان در بازی با نیروی هوایی عراق متزلزل نشان داد و باید دید مورایس برای این نقطه ضعف تیمش چه راهکاری در نظر گرفته است.

شهریار مغانلو و رضا شکاری به علت مصدومیت در این بازی حضور ندارند، اما مابقی بازیکنان سرحال و آماده این بازی هستند.

عیسی آل کثیر و دابو هم کارت بازی شان صادر شده و مشکلی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

در حالی که مورایس سرمربی سپاهان چند روز پیش در مصاحبه‌ای با روزنامه محلی پرتغال اعلام کرد که تمایل دارد به پرتغال برگردد و هدایت یک تیم پرتغالی را برعهده بگیرد، اما باشگاه سپاهان اعلام کرد که مورایس قرارداد دارد و در این تیم ماندنی است.

به نظر می‌رسد تیم سپاهان کار راحتی برابر حریف ازبکستانی خود دارد، اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و طلایی پوشان نباید حریف خود را دستکم بگیرندو با تمام قوا به مصاف این تیم بروند.

سیاوش حق نظری هافبک ایرانی تیم آلمالیق در بازی جام حذفی دچار مصدومیت شد و شاید به بازی با سپاهان نرسد، اما او امیدوار است که به این بازی برسد و انگیزه زیادی هم برای گلزنی در این دیدار دارد. همچنین حق نظری در بازی با نیروی هوایی عراق توانست اولین گل تاریخ باشگاه آلمالیق را در لیگ قهرمانان آسیا بزند.

تیم‌های الاتحاد و نیروی هوایی عراق در دیگر دیدار این گروه ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.

نوبهار نامانگان- نساجی مازندران/ روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم نساجی مازندران در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریف ناشناخته ازبکستانی می‌رود.

شاگردان مهدی رحمتی در لیگ برتر فوتبال نتایج خوبی نگرفتند و همین موضوع باعث شد که هواداران این تیم بعد از شکست برابر تیم آلومینیوم خواستار برکناری مهدی رحمتی شدند، اما مدیریت باشگاه از رحمتی حمایت کرد.

تیم نساجی مازندران با یک برد و یک شکست و کسب ۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم نیاز به ۳ امتیاز بازی خارج از خانه برابر حریف گمنام خود دارد تا همچنان در کورس رقابت با حریفان خود برای صعود به مرحله بعدی بماند.

در آن طرف، تیم نوبهار نامانگان ازبکستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توانسته بود از سد تیم الوکره قطر بگذرد و به مرحله گروهی صعود کند.

تیم نوبهار با یک برد و یک تساوی و کسب ۴ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این تیم می‌خواهد از میزبانی خود برابر تیم نساجی بهره ببرد و ۳ امتیاز باارزش این بازی را بگیرد و همچنان در کورس با تیم الهلال بماند.

باشگاه خبرنگاران