پرسپولیس بازی راحتی برابر تیم استقلال تاجیکستان ندارد
پرسپولیس بازی راحتی برابر تیم استقلال تاجیکستان ندارد

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخ‌پوشان در آستانه بازی با تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس چند بازی را انجام داد و  بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا را پیروز شد و  در دیدار با پیکان چند روز پیش به برتری دست یافت. با وجود اینکه سرخ‌پوشان […]

- پرسپولیس بازی راحتی برابر تیم استقلال تاجیکستان ندارد

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخ‌پوشان در آستانه بازی با تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس چند بازی را انجام داد و  بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا را پیروز شد و  در دیدار با پیکان چند روز پیش به برتری دست یافت. با وجود اینکه سرخ‌پوشان مصدوم دارند و یکسری از بازیکنان را در اختیار ندارند اما خیلی خوب و باقدرت جلو رفتند.

او افزود: حالا امیدوارم بازیکنان مصدوم پرسپولیس به بازی با استقلال تاجیکستان برسند و به تیم خود کمک کنند. البته بازیکنان جایگزین با تمام وجود بازی کردند و خیلی خوب هم جواب دادند.

مرتضی کرمانی مقدم درباره اینکه تعداد مصدومان زیاد پرسپولیس نگرانی ایجاد  نمی کند، گفت: صددرصد، بازیکنانی همانند  پورعلی گنجی، ترابی و امیری جزء مهره های اصلی و تاثیرگذاری هستند. خدا را شکر در دفاع مشکلی نداریم اما در خط هافبک مقداری مشکل داریم و اگر بازیکنان مصدوم به این بازی برسند خیلی خوب می توانند به تیم کمک کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان جوان پرسپولیس از جمله میلاد سورگی را چه طور دیده است، گفت: به نظرم سورگی در دیدار با پیکان خیلی خوب بازی کرد و بازیکن مقابل خود را رد می کرد و به خوبی به هجدم قدم اضافه می شد. فکر می کنم او در این بازی جواب داد اما باید به بازیکنان جوان فرصت بدهیم و چند بازی بیشتر بازی کنند بیشتر به درد تیم پرسپولیس می خورند.

او درباره اینکه شهاب زاهدی توانست در بازی با پیکان هت تریک کند و او می تواند این روند را ادامه بدهد، گفت: من از همان ابتدا گفتم که باید به زاهدی فرصت بدهند و مشکل او گل زدن بود و اگر یک گل بزند روحیه اش بالا می رود و می تواند به پرسپولیس کمک کند. خدا را شکر در این بازی هت تریک کرد و اکنون  وضعیتش از لحاظ روحی خیلی خوب است.

کرمانی مقدم گفت:  فکر می کنم اکنون در خط جلو مسئله ای نداریم و مشکل گلزنی مان حل می شود. زاهدی خیلی می تواند به تیم کمک کند. همچنین خدا را شکر که  یحیی گل محمدی از گل نزدن زاهدی  خسته نشد و از او استفاده کرد و خودش را نشان داد و به بازی برگشت.  

او درباره اینکه بازی با استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا را چطور می بیند، گفت: صددرصد یحیی گل محمدی نحوه بازی استقلال تاجیکستان را برای بازیکنانش آنالیز می کند و آشنایی کاملی با این تیم دارند اما همیشه تیم تاجیکستانی بازی های خوبی برابر نمایندگان ما انجام می دهد و بازی راحتی برابر این تیم نخواهیم داشت.

کرمانی مقدم درباره اینکه حضور هواداران در بازی با استقلال تاجیکستان تاثیرگذار است، گفت: خدا را شکر هواداران در این بازی هستند و همین موضوع  می تواند به پرسپولیس  کمک کند. زمانی که طرفداران در ورزشگاه باشند قوت قلبی برای بازیکنان خواهند بود و شک نکنید این بازی را برنده می شویم.

باشگاه خبرنگاران