هویت این افراد آقای “عبدالغفور دردور” شهروند اهل روستای چراگان بخش مرکزی و یک نفر پسربچه ۱۳ ساله در روستای سولدان بنام اسلم براهویی فرزند عبدالسلام از توابع بخش پیشین است.  فرماندار راسک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: امروز شاهد بارندگی همراه با رعد و برق شدید در این شهرستان بودیم که ۲ نفر […]

هویت این افراد آقای “عبدالغفور دردور” شهروند اهل روستای چراگان بخش مرکزی و یک نفر پسربچه ۱۳ ساله در روستای سولدان بنام اسلم براهویی فرزند عبدالسلام از توابع بخش پیشین است.

 فرماندار راسک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: امروز شاهد بارندگی همراه با رعد و برق شدید در این شهرستان بودیم که ۲ نفر بر اثر برخورد صاعقه جان باختند.

سلیم کدخدا شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هویت این افراد آقای “عبدالغفور دردور” شهروند اهل روستای چراگان بخش مرکزی و یک نفر پسربچه ۱۳ ساله در روستای سولدان بنام اسلم براهویی فرزند عبدالسلام از توابع بخش پیشین است.

وی بیان کرد: بارندگی های چند روز اخیر سبب جاری شدن سیلاب و سیراب شدن اراضی کشاورزی و تقویت سفره های آب زیرزمینی شده و رودخانه ۳۱۳ کیلومتری سرباز نیز چند بار طغیان کرده است.

فرماندار راسک گفت: بارندگی خسارتی نداشته است و تمامی اعضای شورای اداری و کارشناسان برای برآورد خسارت احتمالی آماده هستند.

شهرستان مرزی راسک شامل سه بخش مرکزی، پارود و پیشین تشکیل شده و در ۵۰۰ کیلومتری زاهدان در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع است.

عصرایران

+