زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد نظامیان اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله اردوگاه جنین یورش برده و چند فلسطینی را به شهادت رساندند. این خبر به روز رسانی می شود.. شهدای غزه به ۴۶۵۱ نفر رسید/ […]

زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد نظامیان اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله اردوگاه جنین یورش برده و چند فلسطینی را به شهادت رساندند.

این خبر به روز رسانی می شود..

شهدای غزه به ۴۶۵۱ نفر رسید/ افزایش شمار کودکان شهید

شهدای غزه به ۴۶۵۱ نفر رسید/ افزایش شمار کودکان شهید

منابع رسمی فلسطینی از افزایش شمار شهدای غزه، با تداوم حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه این باریکه طی شانزدهمین روز پیاپی خبر دادند.

به گزارش زیرنویس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۴۶۵۱ نفر افزایش یافته است.

۱۸۷۳ نفر از شهدا کودک، ۱۰۲۳ نفر زن و ۱۸۷ نفر هم سالخورده هستند.

تاکنون ۱۴۲۴۵ نفر هم در حملات به غزه زخمی شدند.

۱۱ شهید در حملات رژیم صهیونیستی به جبالیا

حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد و در این راستا در جدیدترین حمله شماری دیگر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه همچنان ادامه دارد.

وزارت امور داخلی غزه از شهادت ۱۱ فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر در بمباران منزلی در محله العلمی در اردوگاه جبالیا از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد.

پیش از این هم جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی دیگر علیه فلسطینیان، ۳ خانه را در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که طی آن ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

منابع فلسطینی همچنین با انتشار تصاویری از ویرانی گسترده در بازار النصیرات که شب گذشته توسط جنگنده‌های صهیونیستی بمباران شد، خبر دادند.

«سید حسن نصرالله» نبرد با اشغالگران صهیونیست را مدیریت می‌کند

«سید حسن نصرالله» نبرد با اشغالگران صهیونیست را مدیریت می‌کند

نماینده پارلمان لبنان وابسته به حزب الله لبنان اعلام کرد که دبیرکل این حزب مستقیماً نبرد با دشمن صهیونیستی را مدیریت می‌کند.

به گزارش زیرنویس، «حسن فضل الله» عضو فراکسیون وفا به مقاومت در پارلمان لبنان وابسته به حزب الله در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان لحظه به لحظه تحولات مربوط به درگیری‌ها در جنوب لبنان و نوار غزه را زیر نظر دارد.

وی در ادامه افزود: دبیرکل حزب الله لبنان به همراه فرماندهان میدانی بر اداره نبرد با دشمن صهیونیستی نظارت دارد. من پیام سید حسن نصرالله را خطاب به خانواده‌های شهدا مبنی بر اینکه تمام شهدا مانند فرزندان ایشان هستند ابلاغ کردم.

حسن فضل الله تصریح کرد: عدم سخنرانی سید حسن نصرالله به مدیریت این نبرد مربوط می‌شود و زمانی که احساس شود سخنرانی برای مدیریت نبرد ضروری است این امر محقق می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: نیروهای مقاومت با عناصر ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی لبنان مبارزه می‌کنند و در جریان این نبرد تعدادی از عناصر نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شده اند. مقاومت لبنان مسیر خود را که برای دفاع از کشور انتخاب کرده به خوبی می‌شناسد.

حسن فضل الله ادامه داد: جنوب لبنان که به مقاومت شناخته می‌شود بهترین فرزندان خود را تقدیم میادین نبرد با دشمن صهیونیستی کرده است. رزمندگان و خانواده‌های صبور آنها در خط مقدم دفاع از کشورمان قرار دارند. ما در لبنان گزینه‌ای جز دفاع از کشورمان نداریم.

واکنش قاهره به پیشنهاد تل آویو برای کوچ اجباری فلسطینی‌ها به سینا

واکنش قاهره به پیشنهاد تل آویو برای کوچ اجباری فلسطینی‌ها به سینا

سخنگوی ریاست جمهوری مصر به تشریح آنچه در نشست موسوم به صلح قاهره گذشت، پرداخت.

به گزارش زیرنویس به نقل از صدی البلد، احمد فهمی سخنگوی ریاست جمهوری مصر پس از برگزاری نشست موسوم به صلح در قاهره با اظهار اینکه هدف از برگزاری این نشست انسجام جوامع بین الملی و افزایش زمینه های تفاهم مشترک بین همه کشورها بود گفت: تحقق این اهداف لزوما در صدور بیانیه پایانی یا اعلامیه مشترک یا مواضع همسان نیست.

او با اشاره به اینکه برخی از موسسات بین المللی مانند شورای امنیت درمورد مساله حل موضوع میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان نتوانست تفاهم نامه و بیانیه مشترکی صادر کند، ادامه داد عدم صدور بیانیه مشترک معیاری برای داوری درباره این نشست نیست.

فهمی تأکید کرد که اصلی ترین نقطه مشترک بین این کشورها بر اساس تفاهمی که بین عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و جو بایدن همتای آمریکاییش تحت نظارت سازمان ملل منعقد شد در رابطه با وضعیت انسانی و ضرورت تداوم ارسال کمک های انسان دوستانه از طریق گذرگاه رفح بود.

سخنگوی ریاست جمهوری مصر توافق نظر اصلی در این نشست را احترام به قوانین بین المللی و حمایت از جان و مال غیر نظامیان دانست.

وی اصلی ترین اختلاف ها در این نشست را نیز سطح محکوم کردن طرف های درگیر بود و افزود که برخی کشورها می خواستند فقط یک طرف را محکوم کنند و فقط بر آنچه در ۷ اکتبر رخ داد تمرکز کنند و برخی دیگر در پی تعادل در محکوم کردن طرفین بودند.

تخریب ۳۱ مسجد و وارد آمدن خسارت به ۳ کلیسا در حملات صهیونیست‌ها

تخریب ۳۱ مسجد و وارد آمدن خسارت به ۳ کلیسا در حملات صهیونیست‌ها

در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه تاکنون ۳۱ مسجد تخریب شده و به ۳ کلیسا خسارات گسترده‌ای وارد آمده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه امروز اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست تاکنون ۳۱ مسجد را در جریان حملات وحشیانه خود به نوار غزه تخریب کرده اند.

بر اساس این گزارش، در حملات ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به ۳ کلیسا نیز خسارات گسترده‌ای وارد آمده است.

ساعاتی قبل نیز نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری حمله کردند و در جریان حملات هوایی اشغالگران علیه این اردوگاه مسجد الانصار هدف قرار گرفته و تخریب شد.

علاوه بر مساجد، بیمارستان‌های نوار غزه نیز در لیست اهداف جنگنده‌های اشغالگران صهیونیست قرار دارند به طوری که صبح امروز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود مناطق اطراف بیمارستان شهداالاقصی واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل چندین مرتبه مناطق اطراف بیمارستان شهداالاقصی را بمباران کردند.

جنایتی دیگر با شهادت ۱۵ فلسطینی/ وضعیت بغرنج بهداشتی در غزه

جنایتی دیگر با شهادت ۱۵ فلسطینی/ وضعیت بغرنج بهداشتی در غزه

منابع فلسطینی از شهادت ۱۵ فلسطینی در شهر رفح در جدیدترین دور بمباران غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر می دهند.

 جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی دیگر علیه فلسطینیان، ۳ خانه را در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که طی آن ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

جنایتی دیگر با شهادت ۱۵ فلسطینی/ وضعیت بغرنج بهداشتی در غزه

منابع فلسطینی همچنین با انتشار تصاویری از ویرانی گسترده در بازار النصیرات که شب گذشته توسط جنگنده‌های صهیونیستی بمباران شد، خبر دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سیستم بهداشت توان درمانی خود را از دست داده و سوخت لازم برای ادامه کار بیمارستان‌ها موجود نیست و کمک‌های محدودی هم که وارد نوار غزه شد، به هیچ وجه کافی نیست و اصلا به بیمارستان‌ها نرسیده است.

بمباران عامدانه مراکز پرتردد در غزه/ آنروا: شرایط فوق بحرانی است

بمباران عامدانه مراکز پرتردد در غزه/ آنروا: شرایط فوق بحرانی است

درشرایطی که آنروا شرایط این باریکه را فوق بحرانی توصیف کرده، منابع فلسطینی از تداوم بمباران عامدانه مراکز پرتردد غزه ازسوی رژیم صهیونیستی نظیر بازارها، بیمارستان‌ها و نانوایی ها خبر می دهند.

 مدیر اجرایی آن روا (نهاد خدمت رسانی به آوارگان فلسطینی در غزه) اعلام کرد: اوضاع در غزه فجیع است و کمک‌های بشردوستانه بسیار محدود است و آب شرب و غذا کمیاب شده است.

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی شهروندان فلسطینی را در بازارها و نانوایی‌ها هدف قرار می‌دهد که همین امر، منجر به شهادت ده‌ها نفر شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی نشان می‌دهد که دشمن به دنبال قتل و کشتار فلسطینیان و ایجاد فاجعه‌ای انسانی در این منطقه است. بیمارستان‌های غزه هر ساعت پذیرای ۵۰ شهید و مجروح هستند که بخش عمده آنان زن و کودک هستند.

در ادامه تصاویری از لحظه حمله موشکی اشغالگران صهیونیست به برج مسکونی موسی عرفات در محله النصر واقع در غرب شهر غزه، را مشاهده می‌کند.

جز روسیه کسی جرأت درخواست نشست شورای امنیت درباره غزه را ندارد

«دیمیتری پولیانسکی»، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که روسیه تصمیم دارد یک بار دیگر درخواست برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل به منظور بررسی راه‌حل‌ها برای مناقشه بین اسرائیل و فلسطین را مطرح کند.

وی دراین‌باره گفت: همان‌گونه که عمل ما تاکنون نشان داده، ما قطعا یک بار دیگر نشست شورای امنیت را برگزار می‌کنم؛ هیچ کس جز ما جرأت این کار را ندارد.»

پولیانسکی در رابطه با صدور قطعنامه و احتمال وتوکردن آمریکا و کشورهای غربی گفت: در رابطه با قطعنامه، نمی‌دانم چه موقع به مرحله‌ای خواهیم رسید که دوباره تلاش کنیم قطعنامه‌ای صادر شود. احتمالا ابتدا باید این قطعنامه در مجمع عمومی تصویب شود که یک نهاد سازمان ملل است و در حال حاضر ۱۹۳ کشور عضو این سازمان هستند.

وی درباره اینکه چرا باید قطعنامه در مجمع عمومی تصویب شود افزود: هم‌اکنون چنین قاعده‌ای وجود دارد که اگر شورای امنیت وظایف و کارکرد خود در حفظ صلح و امنیت را انجام ندهد، این موضوع به مجمع عمومی خواهد رفت.

به گفته این دیپلمات روس، دهمین نشست اضطراری مجمع عمومی درباره مناقشه اسرائیل و فلسطین قرار است هفته آینده برگزار شود.

وی افزود: یک درخواست جمعی از کشورهای عربی و اسلامی وجود دارد که خواستار از سرگیری جلسه ویژه هستند. این بسیار مهم است که هر کشوری بتواند نظری برای گفتن داشته باشد.

جز روسیه کسی جرأت درخواست نشست شورای امنیت درباره غزه را ندارد

مسکو: اشغال اراضی فلسطینیان برای شهرک‌سازی باید متوقف شود

میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه در اجلاس بین‌المللی صلح در قاهره گفت که به باور مسکو، «آغاز فوری مذاکرات و اقدامات جمعی راهبردی به منظور حل و فصل جنگ اسراییل و فلسطین ضرورت دارد.»

بوگدانوف در این سخنرانی اظهار داشت: همزمان با تحقق وظایف اضطراری مرتبط با متوقف کردن تشدید خشونت‌ها، ضرورت دارد که مذاکرات راهبردی برای حل و فصل دیپلماتیک جنگ آغاز شود زیرا توسعه این مذاکرات پیش‌تر به دست گروه چهارجانبه میانجی‌گران در خاورمیانه متشکل از روسیه، آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد مدیریت شد.

دیپلمات ارشد روس با اشاره به اینکه ایجاد یک سازوکار میانجی‌گری جمعی با نقش‌آفرینی فعال کشورهای منطقه در دستور کار است، تاکید کرد: این مساله پیش‌تر با رویه‌های مثبتی که اخیرا در تحولات خاورمیانه شکل گرفته، اثبات شده است که از جمله آن می‌توان به ازسرگیری روابط عربستان و ایران، بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و احیای تدریجی روابط بین دولتی میان سوریه و ترکیه اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همه این تحولات ثابت می‌کند که وقتی کشورهای منطقه کنترل اوضاع را به دست خودشان می‌گیرند و تحت فشار خارجی نیستند، در مسیر ثبات‌بخشی به خاورمیانه، دستاوردهای زیادی کسب می‌کنند.

بوگدانوف تاکید کرد که «دستگاه دیپلماسی روسیه برای تنش‌زدایی شرایط جاری، به شدت در تلاش است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با رهبران کشورهای عربی و همچنین ایران و اسراییل مذاکرات تلفنی داشت. سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز پیام‌های اضطراری را برای همتایان منطقه‌ای خود ارسال کرد.»

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است که حل و فصل مساله فلسطین از طریق اقدامات موقتی و تسکینی، مشوق‌های مادی و ایده‌های صلح اقتصادی، امکان‌پذیر نیست. همچنین، این امکان هم وجود ندارد که جنگ را در حالت «کم‌تنش» حفظ کرد. چرخه خشونت و اقدامات یکجانبه از جمله اشغال اراضی فلسطینیان برای شهرک‌سازی و همچنین تحت‌الشعاع قرار دادن وضعیت(قانونی و تاریخی) بیت‌المقدس باید متوقف شود.

بوگدانوف همچنین یادآور شد که موضع روسیه همواره اصولی و منسجم بوده و هست. به گفته وی، این بدین معناست که روند پایدار مذاکرات در چهارچوبی با میانجی‌گری سازمان ملل الزامی است و باید به ایجاد یک کشور مستقل فلسطین براساس مرزهای ۱۹۶۷ منجر شود که پایتخت آن قدس خواهد بود.

مسکو: اشغال اراضی فلسطینیان برای شهرک‌سازی باید متوقف شود

۹۰ شهید در کرانه باختری از ابتدای طوفان الاقصی/ افزایش شهدای جنین

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یکی دیگر از شهدای حمله امروز اشغالگران صهیونیست به اردوگاه جنین به بیمارستان دولتی جنین انتقال داده شد.

بدین گونه شمار شهدای امروز در جنین به ۳ نفر افزایش یافت.

از بامداد امروز تا این لحظه ۵ فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری از جمله جنین، طوباس و نابلس به شهادت رسیدند.

با شهادت این پنج نفر، مجموع شهدای کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته نیز به ۹۰ نفر افزایش یافت.

هلال احمر فلسطین پیش از این اعلام کرده بود که جسد یک شهید دیگر را در مسجد انصار در اردوگاه جنین از زیر آوار بیرون کشیده است. نظامیان صهیونیست در یورش امروز خود به جنین این مسجد را تخریب کرده بودند.

۹۰ شهید در کرانه باختری از ابتدای طوفان الاقصی/ افزایش شهدای جنین

افزایش تعداد صهیونیست‌های زخمی شده در عملیات طوفان الاقصی

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد صهیونیست‌های زخمی شده در جریان عملیات طوفان الاقصی از هفت اکتبر تاکنون افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد صهیونیست‌های زخمی شده در عملیات نیروهای مقاومت فلسطین به ۵ هزار و ۱۳۲ صهیونیست رسیده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۴۷ تن از زخمی‌های بستری شده در بیمارستان‌های این رژیم در شرایط وخیمی به سر می‌برند.

این وزارتخانه تاکید کرد که ۲۹۹ صهیونیست همچنان در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی بستری هستند.

پیش از این سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود: ۲۰۳ اسیر نزد نیروهای فلسطینی در غزه قرار دارند.

وی در ادامه افزود که تاکنون بیش از ۳۰۰ نظامی صهیونیست نیز در جریان عملیات طوفان الاقصی کشته شده‌اند.

در همین راستا رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند: از ابتدای عملیات نیروهای فلسطینی تاکنون ۷۱ نظامی عضو تیپ ویژه گولانی کشته شده‌اند.

افزایش تعداد صهیونیست‌های زخمی شده در عملیات طوفان الاقصی

صهیونیست‌ها نگران حملات موشکی از عراق و یمن به سوی اراضی اشغالی

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که برآوردها از احتمال حمله موشکی از یمن و عراق به اراضی اشغالی حکایت دارد.

این در حالی است که دو روز پیش منابع آمریکایی از پرتاب چندین فروند موشک از یمن به سوی یک ناو جنگی ارتش آمریکا خبر داده بودند.

برخی منابع آگاه اعلام کردند که این موشک‌ها نه با هدف حمله به ناو آمریکایی بلکه برای هدف قرار دادن اراضی اشغالی پرتاب شده بودند.

برخی منابع حتی از پرتاب چندین پهپاد انتحاری به سوی اراضی اشغالی از اراضی یمن خبر داده بودند که از سوی ناو آمریکایی منهدم شده بودند.

در روزهای اخیر با تداوم جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه نوار غزه، گروه‌های مقاومت در سرتاسر منطقه به ویژه لبنان، سوریه، عراق و یمن به صهیونیست‌ها درباره پیامدهای ادامه این اقدامات وحشیانه هشدار داده بودند.

در تحولی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند نفر را که قصد شلیک موشک ضدزره به سمت شهرک صهیونیستی اویویم در نزیکی مرز لبنان را داشتند، هدف قرار داده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منابع سوری اعلام کرد که فرودگاه دمشق و حلب در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی از خدمت خارج شدند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی برای بار دوم از آغاز جنگ در غزه فرودگاه دمشق و حلب را هدف حمله قرار داد.

صهیونیست‌ها نگران حملات موشکی از عراق و یمن به سوی اراضی اشغالی

ازسرگیری حملات موشکی قسام به تل آویو / ۱۱۰ شهید در غزه از شب گذشته

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) امروز یکشنبه مجدداً شهر اشغالی تل آویو را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه هدف حمله موشکی قرار داد.

منابع عبری زبان از شنیده شدن صدای انفجار مهیب و به صدا درآمدن آژیر خطر در تل آویو خبر دادند.

مقاومت فلسطین همچنین بیت یام، تل آویو و حولون را هدف حمله موشکی قرار داد.

حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز یکشنبه حملات هوایی خود را علیه مناطق مختلف نوار غزه از سرگرفته است.

حمله جنگنده‌های صهیونیست به نزدیک بیمارستان شهداالاقصی

خبرنگار شبکه المیادین نیز از حملات توپخانه ای وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق شمالی نوار غزه خبر داد.

همچنین جنگنده‌های ارتش این رژیم مناطق مختلف خانیونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

منابع پزشکی در فلسطین اعلام کردند که در جریان بمباران مناطق مختلف نوار غزه توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی شب گذشته تاکنون بیش از ۵۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

حمله جنگنده‌های صهیونیست به نزدیک بیمارستان شهداالاقصی

شهادت چند فلسطینی در حمله اشغالگران به کرانه باختری

درگیری‌های مسلحانه ای میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در جریان یورش این اشغالگران به استان طوباس واقع در شمال شرقی کرانه باختری به وقوع پیوسته است.

منابع محلی تاکید کردند که در جریان تیراندازی اشغالگران صهیونیست به سمت فلسطینی‌ها در منطقه طمون واقع در جنوب طوباس دست کم یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده است.

المیادین گزارش داد که درگیری‌های سنگینی میان دو طرف در اردوگاه عسکر شرق نابلس نیز رخ داده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون چهار جوان فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، تعداد شهدای کرانه باختری از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۸۹ تن رسیده است.

حمله جنگنده‌های صهیونیست به نزدیک بیمارستان شهداالاقصی

بمباران مناطق اطراف بیمارستان شهداالاقصی / تخریب یک مسجد

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود ساعتی قبل مناطق اطراف بیمارستان شهداالاقصی واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری حمله کردند. در جریان حملات هوایی اشغالگران علیه این اردوگاه مسجد الانصار هدف قرار گرفته و تخریب شد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه جنین تاکنون ۲ شهید و چند زخمی برجای گذاشته است.

الجزیره نیز گزارش داد که بعد از این حملات اشغالگران صهیونیست، تجهیزات و نیروهای بیشتری در اطراف و ورودی‌های شهر جنین مستقر شده است.

رژیم صهیونیستی به ساکنان اردوگاه جنین هشدار داده که دست به اقدامی علیه اشغالگران صهیونیست نزنند.

منبع: مـهر