به گزارش زیرنویس به نقل از تابناک، پس از جدایی علیرضا منصوریان از فولاد، شایعاتی درباره آینده این سرمربی در رسانه ها مطرح شد. جدیدترین شایعه ای که درخصوص اسطوره سابق استقلال در فضای مجازی منتشر گردید، نسبت به دیگر اخبار مخابره شده متفاوت بود. یک رسانه افغانستانی با نام “اسپورت” مدعی شده بود که […]

به گزارش زیرنویس به نقل از تابناک، پس از جدایی علیرضا منصوریان از فولاد، شایعاتی درباره آینده این سرمربی در رسانه ها مطرح شد. جدیدترین شایعه ای که درخصوص اسطوره سابق استقلال در فضای مجازی منتشر گردید، نسبت به دیگر اخبار مخابره شده متفاوت بود.

یک رسانه افغانستانی با نام “اسپورت” مدعی شده بود که علیرضا منصوریان یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال افغانستان برای هدایت این تیم در مقدماتی جام جهانی است و در صورتی که طرفین به توافق دست پیدا کنند، سرمربی سابق استقلال، فولاد، ذوب آهن و تراکتور، راهی این کشور می شود.

با این حال، پیگیری ها از منصوریان نشان می دهد که چنین ادعایی صحت ندارد. او در گفتگوی کوتاهی گفت: بنده هیچ صحبت یا مذاکره‌ای با هیچ باشگاهی در داخل ایران و همچنین هیچ تیم ملی‌ای انجام نداده‌ام و تمامی شایعات مطرح شده در این زمینه را تکذیب می‌کنم.

منصوریان در پایان گفت: امیدوارم تمامی همکارانم با یک آرامش روانی خاص و یک امنیت شغلی خوب به موفقیت دست پیدا کنند.

لازم به ذکر است که تیم ملی افغانستان پس از پیروزی بر مغولستان، راهی مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ شد و باید در گروه اول این مسابقات با تیم های ملی قطر، کویت و هند رقابت کند.،